Updates from October, 2013 Toggle Comment Threads | Keyboard Shortcuts

  • plagal 21:50 on October 17, 2013 Permalink | Reply  

    Καταδικαζεις τη βια, ρε? 

    Να παει μια Σωτη, ενας Παγκαλος, ενας Κουβελης, καποιος ρε παιδια να εξηγησει στους Mik’Maq οτι ο Καναδας ειναι δημοκρατια και η βια καταδικαστεα απ’ οπου και αν προερχεται. Να παει ρε παιδια, γιατι δεν μας αρκουν οι καταδικες της βιας απο τους βορειοαμερικανους white people, χρειαζεται και λιγο να βγει να καταδικασει η Σωτη απο την Ελλαδαρα.

    Γιατι οι Mik’Maq δεν εχουν παρει πρεφα (ειναι τα 500 χρονια αποικιοκρατιας, σκλαβιας και εξανδραποδισμου βλεπεις) οτι η βια ειναι καταδικαστεα απ’ οπου και αν προερχεται, εκτος βεβαια απο την νομιμη βια (του κρατους των white people) και οτι ζουν σε δημοκρατικο καθεστως (στο κρατος των white people) και οτι οι επενδυσεις ειναι καλες για την οικονομια (την οικονομια των white people στη Bay Street). Ειναι προσκολλημενοι σε αλλες εποχες (τοτε που ηταν κυριοι της γης τους, πριν σκασουνε μυτη τα γκανια των white people).

    Φταιει φυσικα και το ΠΑΜΕ, οι κουκουλοφοροι, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και οι ακραιες συνιστωσες του ΣΥΡΙΖΑ του New Brunswick που ενθαρρυνει τα συνδρομα της μεταπολιτευσης στο Elsipogtog First Nation, και που ενοχοποιουν την υγιη επιχειρηματικοτητα. Και βεβαια, οι Mik’maq ειναι συνυπευθυνοι για την παγκοσμια οικονομικη κριση, αφου ολοι μαζι τα φαγαμε.

    Πες και συ τιποτα ρε Πασχο.

    (Το οτι προκειται για Καναδικο κεφαλαιο που δραστηριοποιειται σε  resource extraction να μην φερει συνειρμους: φυσικα και δεν υπαρχει καμια σχεση με Σκουριες. Αλλο ιθαγενεις Mik’Maq, αλλο ιθαγενεις Χαλκιδικιωτες, αλλο fracking, αλλο εξορυξη χρυσου. )

    Thursday, October 17th, 2013

    Mik’maq Resist! 6 RCMP Cars Torched, Fracking Equipment Confiscated

    815849224

    from Earth First! News

    In retaliation against a violent police raid this morning on a peaceful First Nations blockade, Mik’maq warriors and supporters have fought back.

    The RCMP appear to have arrested journalist Miles Howe, who has been reporting on the Elsipogtog struggle against the illegal gas grab on indigenous lands. More than 200 RCMP are participating in the raid, including snipers in fatigues. Ambulances have been prevented from treating protestors wounded by pepper spray, plastic bullets, and general brutality.

    screen_shot_2013-10-17_at_12-1.32.16_pm

    As of the time of writing this, six RCMP vehicles have been torched, and melees of stones have been hurled in response to tear gas, plastic bullets, and pepper spray from the RCMP. Mik’maq allies have also confiscated fracking equipment in continued efforts to maintain the blockade against the gas company.

    Blockades are reportedly springing up elsewhere throughout Mik’maq territory, as news has spread of police brutality and unnecessary use of force against peaceful protestors, including elders and children. Idle No More’s twitter account has called on all the Sacred Fires of the World, and solidarity demos in DC, NYC, Vancouver, BC, and Winnipeg have already been announced.

    The Mik’maq Blockade has cost the gas company an estimated $50,000 per day, and has been ongoing for two weeks. Today’s crack down is a direct betrayal of a peace process ongoing between the Elsipogtog and the New Brunswick premier, and a violation of the rights of Indigenous Peoples as according to the UN. The government of Canada has instigated a major diplomatic incident, and global solidarity is coming in from countries around the world.

    The whole world is watching!

    screen_shot_2013-10-17_at_12-1.30.16_pm

    Πηγη: Earth First Newswire (οι οικοτρομοκρατες, σαν αυτους στις Σκουριες)

    Ειπαμε: οχι στους συνειρμους!

     
  • plagal 20:08 on July 10, 2013 Permalink | Reply  

    Αυτο. 

    carlos-latuff-bulletsΤου Latuff.

     
  • plagal 02:36 on February 6, 2013 Permalink | Reply  

    Just sayin’ 

    Λενε οτι ο ενας απο τους συλληφθεντες αναρχικους ηταν παρων στη δολοφονια του Γρηγοροπουλου. Και το φτυνουν σαν ασπουμε κατηγορια. Σα δε ντρεπεται που ηταν εκει (η κατηγορια φυσικα παει σε ολους οσους διαδηλωσαν τις επομενες μερες). Ειναι τοσο αλληθωροι που χρησιμοποιουν αυτην την πληροφορια σαν κατηγορια. Που αν μη τι αλλο ειναι ελαφρυντικο.

    Να στο πω αλλιως: ρε παιδι μου, εγω δεν τα μπορω τα καουμποηλικια με τα καλασνικοφ και την αναρχοστρατοκαυλιαση. Για μενα οι τυποι αυτοι οντως ειναι τρομοκρατες. Γιατι στην πραξη δεν τρομαζουν τους αστους, αντιθετα τρομαζουν οσους πανε να βγουν απο το καβουκι τους για να οργανωθουνε εναντια στους αστους (θυμαστε την παγωμαρα για μηνες μετα το εγκλημα της Μαρφιν?). Οποτε, η αλληλεγγυη μου σταματαει στο χαρακτηρα τους ως θυματα βασανισμου. Αντε και ενας αλφα σεβασμος στην συνεπη τους σταση.

    Αλλα αν ακουω οτι ενας απο αυτους ηταν μπροστα στη δολοφονια του Γρηγοροπουλου, αυτο με κανει να καταλαβω το μισος του ανθρωπου αυτου, με κανει να το νιωσω στο πετσι μου. Φανταζομαι πώς θα ειχα εξελιχτει εγω αν στα 16 μου εβλεπα μπροστα στα ματια μου να πυροβολουν τον κολλητο μου. La haine, ρε.

     
    • plagal 02:45 on February 6, 2013 Permalink | Reply

      Εδω, 30 χρονων γαιδουρι και ακομα οριζομαι πολιτικα απο αυτα που ειδα με τα ματια μου την 8η Μαρτιου του 2007. Που καμια σχεση δηλαδη σε επιπεδο βαρβαροτητας.

    • espοir - надежда - Hoffnung - speranza 02:46 on February 6, 2013 Permalink | Reply

      Αν και έχεις δίκιο, η αναφορά τους δεν είναι τόσο βλακώδης. Πασχίζουν να συνδέσουν υποσυνείδητα τον Γρηγορόπουλο (καίτοι μάλλον απολιτίκ 15χρονος που βρέθηκε στο λάθος σημείο, μπροστά από τον λάθος καβλωμένο μπάτσο-δολοφόνο) με τον α/α χώρο γενικά, για να “αθωώσουν” τους δολοφόνους του στο μυαλό των νοικοκυραίων. Γιατί να πας να διαδηλώσεις στις 6 Δεκεμβρίου ενάντια στην αστυνομική βία, όταν “όλοι τους ήταν τέτοια κωλόπαιδα που ληστεύουν τράπεζες, με καλάσνικοφ, άμα λάχει” … πάει ψιλομακριά η βαλίτσα στο θυμικό των βλακοτηλεορασόπληκτων μαντρωμένων δυνητικών ψηφοφόρων.

    • Δύτης των νιπτήρων 09:54 on February 6, 2013 Permalink | Reply

      Όπως τα λέει η espoir: το υπονοούμενο είναι, «αχά, τρομοκράτης ο μάρτυρας κατηγορίας, μήπως ήταν όλα μούφα, μήπως…». Πάντα με τα απαραίτητα ντισκλέιμερ, «άσχετο αλλά…» και τα λοιπά.

  • plagal 04:35 on October 27, 2012 Permalink | Reply  

    Greece, 2012 AD 


    .


    .

     
  • plagal 19:59 on July 29, 2012 Permalink | Reply  

    Άρση βουλευτικης ασυλιας τωρα! 

    Ειμαι απο κεινους τους μικροαστους οι οποιοι θελουν η εκφορα φασιστικου, ρατσιστικου λογου, λογου ακραιου μισους να ειναι αποποινικοποιημενη. Οχι νομιμοποιημενη, αλλα οχι και ποινικοποιημενη. Μ’αρεσει να τρεφω τετοιες αυταπατες ρε παιδι μου.

    Αλλα εδω εχουμε ασκηση σωματικης βιας απο βουλευτη, σε δημαρχο.

    Η βουλευτικη ασυλια δεν υπαρχει για να βαραει ατιμωρητα ο καθε εκλεγμενος σκινχεντ.

    Και μιας και το πιασαμε, ο Κασιδιαρης γιατι απολαμβανει ασυλιας για το περιστατικο ξυλοδαρμου εναντια στις δυο βουλευτινες?  Ο οποιος Κασιδιαρης καμαρωνει για τα κατορθωματα του αλλου καφρου στο τουιτερ.

    Παναπει, οσο μενουν ατιμωρητοι θα συνεχιζουν.

    Λοιπον, καθαρες κουβεντες: Ποτε σκοπευουν ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ, η ΔΗΜΑΡ, το ΠΑΣΟΚ, καποιος ρε παιδι μου, οποιοσδηποτε, να καταθεσουν αιτηματα αρσης της ασυλιας των δυο τραμπουκων βουλευτων της ΧΑ?

    Και παρεπιπτωντως, σκοπευει μηπως ο Πρωθυπουργος να κανει καμια προσωπικη παρεμβαση στο εργο της δικαιοσυνης για να επιταχυνθουν οι διαδικασιες? Ή  μηπως αυτα τα κανουμε μονο για τα φιλαρακια μας τους βιομηχανους?

    Οι ενστολοι ψηφοφοροι της ΧΑ (aka οι μπατσοι) στην Κορινθια απο την αλλη τι κανανε οταν εγινε η επιθεση? Παιζανε ταβλι?

     
  • plagal 17:05 on July 20, 2012 Permalink | Reply  

    Call for international solidarity for Greek Steelworkers’ Strike 

    (reblogged from Lenin Reloaded)

    This morning, at approximately 5.30 am,  and after the issuing of a warrant for the termination of the heroic Steelworkers’ Strike, in Aspropyrgos, Attica, riot police forces attacked the strikers, arresting six workers who were safeguarding the strike site, and molesting members of the Communist Party of Greece and the Coalition of the Radical Left who were on site. They subsequently allowed a small number of scabs and office managers to enter the factory, resuming work. This action took place despite the fact that the majority of the workers had recently decided for a continuation of the strike. This violent and dictatorial attempt to put an end to the longest workers’ strike in Greek history (263 days as of today) has been the culmination of months of employer-encouraged attempts to isolate, sabotage, slander and in every way undermine the living symbol of Greek popular resistance against capitalist barbarity and naked exploitation in the country, under the auspices of the Greek Government, the IMF, the EU, and the European Central Bank.

    All the parties of the Greek Left, with the ignominious exception of the class traitors of the so-called “Democratic Left” that has joined forces with the corrupt plutocracy that rules the country with an iron fist, have made statements of protest and are organizing immediate demonstrations starting today.

    We call on all the Progressive Forces globally –workers, unemployed, underpaid, precarious laborers, pensioners, women, immigrants– to support and show solidarity for the beating heart of the European workers’ movement: the Steelworkers of Greece Strike. By agitating, demonstrating, protesting against what is taking place in Greece, calling on their governments to protest the utter annihilation of basic working rights within the European Union, in a so-called “advanced” country of the west.

    Funds are also sorely needed by the long-unemployed workers, who are currently being blackmailed to return to work or stay fired.

    The Greek Steelworkers’ strike Bank Account information is as follows:

    National Bank of Greece

    IBAN: GR4001102000000020062330152
    BIC or Swift Code : ETHNGRAA ( Bank Idendifier Code )
    Name of Bank Account Owner (on behalf of the strikers): Liakos Dimitris

    For English-language information, please visit the All Workers Miltant Front, at this address:http://www.pamehellas.gr/main.php?lang=2 

    Please disseminate as widely as possible.

     
  • plagal 14:48 on June 15, 2012 Permalink | Reply  

    It scares the hell out of me (#VivaSyriza) 

    Κακα τα ψεμματα, η Αριστερα του Ιουνιου του 2012 δεν εχει καμια σχεση με αυτην που αφησα την τελευταια φορα που ημουν στην Ελλαδα. Παλι με μορφη σημειωσεων, μερικα πραματακια που καταλαβα μονο βλεποντας την κατασταση απο κοντα, γιατι ουτε το 16.8% καταλαβαμε εμεις εκει εξω καλα καλα τι σημαινε.

    (1)

    Πες οτι θες για το Ζιζεκ, αλλα σε αυτο εχει δικιο: ειναι η πρωτη φορα μετα απο δεκαετιες οπου στο Δυτικο κοσμο,  η Αριστερα διεκδικει την κυβερνηση (με εναν αστερισκο στο ΑΚΕΛ, στο οποιο θα επανελθω). Και αυτο ειναι εξαιρετικα καλα νεα, οσο και να μπορεις να δεις τριανταπεντε εκατομμυρια κινδυνους. Ναι υπαρχει ο κινδυνος απογοητευσης. Ε, φχαριστω πολυ. Οτι δηλαδη, η Ρωσικη Επανασταση εφερε 90 χρονια μετα την απογοητευση στο προσωπο των Γελτσιν, Πουτιν κτλ σημαινει οτι δεν επρεπε να γινει? Ή μηπως ο Αλιεντε ετρεφε αυταπατες και ο Πινοσετ εκ των (πρωθ-)υστερων δικαιωνει τον κουκουεδισμον? Ή μηπως εχουμε αλλο παραδειγμα Δυτικης χωρας με εδραιωμενη (ναι, εδραιωμενη) αστικη δημοκρατια που να στρεφεται ετσι στην Αριστερα για να κρινουμε?

    (2)

    Θελω να πω, το φαινομενο του ΣΥΡΙΖΑ ειναι καινοφανες στην ιστορια, για χιλιους-δυο λογους: κοινοβουλευτικη κυβερνωσα Αριστερα, εδραιωμενη αστικη δημοκρατια χωρις κινδυνο πραξικοπηματος,  Κριση του Καπιταλισμου, Ψηφιακη Επανασταση και ιντερνετ φορ δε μασιζ, καταρρευση πολιτικου συστηματος και ελλειμα αντιπροσωπευσης, Ευρωζωνη και Ευρωπαικη Ενωση και ενδοιμπεριαλιστικοι ανταγωνισμοι, Ευρωπη Φρουριο, Αραβικη Ανοιξη απο κατω και παγκοσμιο κινημα Occupy απο πανω. Ειναι σαφες γιατι καθε συγκριση με το ΠΑΣΟΚ του ’81 ειναι χαζη?

    (3)

    Αυτο απο την αλλη σημαινει οτι και να παρουμε την κυβερνηση, αναγκαστικα θα παμε βλεποντας και κανοντας. Οι κινηματικες και κομματικες εμπειριες ειναι καλες αλλα δεν ειναι αρκετες! Και ο αντιποδας του “ζουν αναμεσα μας” για τους ναζι, ειναι και οτι “ζουμε αναμεσα τους”. Οι υπουργοι, τα στελεχη, το πολιτικο προσωπικο θα ειμαστε εμεις, θα ειναι οι δικοι μας ανθρωποι. Οι συντροφοι μας ειναι που θα κανουν και μαλακιες, και πισωγυρισματα. Μερικοι απο αυτους παιζει και να τους φαει η μαρμαγκα της διαφθορας. Συντροφοι λεμε τωρα, εκεινος που τον θεωρουσες στοκο, ο αλλος που φωναζε πολυ, η αλλη που φραξιονιζοτανε, ανθρωποι που τους ξερουμε και ξερουμε και τα στραβα τους και τα καλα τους  (*ασχετη σημειωση: δειτε το κυβερνητικο μας ροστερ: αμα γινουμε κυβερνηση πρακτικα θα ειναι “κυβερνηση ΕΜΠ”). Αυτοι ειμαστε, αυτη ειναι η ποιοτητα μας, με αυτην καλουμαστε να κανουμε τα αδυνατα δυνατα.

    (4)

    Ο ΣΥΡΙΖΑ πια δεν ειμαστε αυτοι που γνωριζομασταν. Εχει ερθει παρα πολυ κοσμος. Σε αυτους προφανως θα περιλαμβανονται και σκαρτοι, λαμογια, εξουσιοθηρες, κομματαρχες, γατονια. Καποιοι απο αυτους πιθανον να “παρεισφρυσουν” σε θεσεις οπου θα μπροουν να αναλαβουν τη διαχειριση καποιας διαφθορας. Καποιοι θα ειναι  πληρωμενοι, υπαλληλοι, σε πει-ρολ, μεχρι και ασφαλιτες, και θα μας διαβρωσουν απο μεσα. Καποιοι απο τους παλιους συντροφους θα αποδειχτουν χειροτεροι απο ολους αυτους. Θα γινουν αυτα και θα πληρωσουμε τιμημα για ολα αυτα.

    (5)

    Το βαθυ κρατος θα μας πολεμησει. Θα γινουν και προβοκατσιες και το θεμα ειναι ποσο ξυπνιοι ή ποσο μαλακες θα αποδειχθουν οι εκτος ΣΥΡΙΖΑ Αριστεροι και οι Αναρχικοι. Με απλα λογια, τη στιγμη που η μιση Αστυνομια ψηφιζει Χρυση Αυγη, ποσο ευκολα θα υπακουσουν σε μια πολιτικη ηγεσια με την οποια βγαζουν καντηλες? Ενας ανεξελεγκτος χρυσαυγιτης μπατσος χρειαζεται για να φαει εναν παμετζη ή εναν αναρχικο και να γινει ξαφνικα η κυβερνηση της Αριστερας “κυβερνηση δολοφονων” και συνακολουθα οταν χαθει η μπαχαλομπαλα να ονομαστει “κυβερνηση που δεν μπορει να επιβαλλει την ταξη”.  Και για να μη βρεθει κανενας μπετοστοκος να θεωρησει οτι εγω εδω τωρα μοιραζω απειλες, το παραπανω το εννοω ακριβως με τον ιδιο τροπο οτι αρκει ενας στρατοκαβλος σε σχετικη θεση ισχυος που θα θεωρησει οτι “οι κομουνιστες πουλανε την πατριδα” για να ξεκινησει θερμο επεισοδιο με γειτονα χωρα και να τρεχει μετα να βγαλει τα καστανα απο τη φωτια ξερωγω ο Λαφαζανης.

    (6)

    Ομοια, θα μας πολεμησουν και φιλοι και συμμαχοι στο εξωτερικο. Δεν πιανω θεωριες συνομωσιας, αλλα στο πιο απλο, θα υπαρξει πολιτικη απομονωση, θα υπαρξει διασπορα πολλης μουφας και πολλης λασπης. Ο Τσιπρας πχ λεει να μπει επιτελους τελος στην ασυδοσια των καναλαρχων: παναπει ετοιμασου για απειρη λασπη οτι ο Αλεξης Τσαβες φιμωνει την αντιπολιτευση, οτι η Ελλαδα δεν ειναι πια δημοκρατια και αλλες τετοιες ομορφιες. Ο ρολος μας εμας των εξω παιζει να ειναι πολυ πολυ σημαντικος, να γραψουμε σε εφημεριδες, να οργανωσουμε εκδηλωσεις και δεν ξερω τι αλλο. Μεχρι τωρα ειχαμε πχ στο Τοροντο Bolivia Solidarity, ε, θα χρειαστει και Γκρης Σολινταριτι.

    (7)

    Προσωπικα δεν το πολυκοβω να φτασουμε σε σημειο να εφαρμοσει μια Αριστερη κυβερνηση ενα ριζοσπαστικο προγραμμα (εργατικο ελεγχο, λαικη δημοκρατια,  εξοδο απο ιμπεριαλιστικους κυκλους, δραστικα μετρα κοινωνικου φιλελευθερισμου, κτλ). Εκτος βεβαια και αν ο Ελληνικος Λαος παρει το πραμα πανω του, πραμα απιθανο προς το παρον, μιας και η λαχταρα του κοσμου για Αριστερη Κυβερνηση δεν εχει μεταφρασει και σε αρνηση του συνδρομου του Μεσια (“εσυ θα μας σωσεις Αλεξη μου” και κολοκυθια τουμπανο). Το επιδικο θα ειναι το Μνημονιο και η σωτηρια του κοινωνικου ιστου. Θες να το πεις σωτηρια του καπιταλισμου, πεστην κιετσι, αλλα πες μου και πώς θα αποκρουσουμε τη Χ.Α. και τι θα γινει με τη γιαγια που κανει dumpster diving. Αν μπορεσει ομως ταυτοχρονα να ξυπνησει και στον κοσμο οτι πρεπει ο ιδιος να παρει τα πραματα στα χερια του, τοτε και μονο τοτε θα μπορουμε να μιλαμε για πιθανοτητα σοσιαλιστικου μετασχηματισμου. Long shot δε λεω, αλλα δεν βλεπω γιατι ειναι λιγοτερο long shot απο το αποκλειστικο φοκους στους χωρους δουλειας του ΚΚΕ.

    (8)

    Αν γινει το break-through στην Ελλαδα, δημιουργουνται προυποθεσεις και αλλου. Δεν το λεω οτι αυτο ειναι ωραια ευκαιρια. Το λεω οτι το εχουμε καθηκον.

    (9)

    Δεν ξερω για σας, αλλα εγω εχω χεστει πανω μου.

     
    • Μπιρικόγκος 18:41 on June 15, 2012 Permalink | Reply

      “Δεν ξερω για σας, αλλα εγω εχω χεστει πανω μου”

      Από χαρά ή από φόβο; (δεν κατάλαβα πως το εννοείς)

    • L’Enfant de la Haute Mer 20:08 on June 15, 2012 Permalink | Reply

      κι εγώ το ίδιο ρωτάω!

    • plagal 00:51 on June 16, 2012 Permalink | Reply

      Απο φοβο.

    • Μπιρικόγκος 01:11 on June 16, 2012 Permalink | Reply

      Και εγώ – και συμφωνώ πλήρως με την ανάλυσή σου. Ο φόβος μου προέρχεται από την ακροδεξιά-φασιστική στροφή που θα συμβεί μετά την διακυβέρνηση του σύριζα που ο “κοινός νους” θα την κρίνει αποτυχημένη και καταστροφική.

    • Snowball 14:16 on June 16, 2012 Permalink | Reply

      Συμφωνώ μέχρι κεραίας…

c
Compose new post
j
Next post/Next comment
k
Previous post/Previous comment
r
Reply
e
Edit
o
Show/Hide comments
t
Go to top
l
Go to login
h
Show/Hide help
shift + esc
Cancel
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 63 other followers