Προαστιακος (ξανα)

Με τον Προαστιακο τα εχω παλι… Ετυχε σημερα να χρειαστει να χρησιμοποιησω τις υπηρεσιες του Προαστιακου για να γυρισω σπιτι. Χρειαστηκα 40 λεπτα για να παω απο την Πλακεντια στα Ανω Λιοσια συν το δεκαλεπτο που περιμενα στην Πλακεντια. Καποτε υπηρχε δρομολογιο το οποιο μπορουσα να παρω απευθειας και να παω απο τα Ανω Λιοσια στην Πλακεντια και αναποδα σε ενα τεταρτο. Αλλα με τον πιο προσφατο σχεδιασμο, τα μονα δρομολογια ειναι τα τρια: Πειραιας-Νερατζιωτισσα, Κιατο-Πειραιας και Νερατζιωτισσα-Αεροδρομιο.

Με απλα λογια, αν ειμαι στην Πλακεντια, για να παω στα Ανω Λιοσια, πρεπει να κατεβω στη Νερατζιωτισσα και να περιμενω 20 με 50 λεπτα για το τρενο της γραμμης Πειραια-Κιατο. Και η πλακα ειναι πως στους χαρτες με το δικτυο που εχουν μεσα στα τρενα το κομματι μεχρι τον Ασπροπυργο περιλαμβανεται στην λεγομενη “αστικη ζωνη” του Προαστιακου. Εκτος και ειμαι απο αλλο πλανητη, “αστικη ζωνη” εκτος απο κανονικο εισιτηριο σημαινει και συχνα δρομολογια…

Μια γκρινια αυτη. Δευτερη: οι σταθμοι του Προαστιακου βρισκονται φυσικα στη νησιδα της Αττικης Οδου. Ομως, ενω η Αττικη Οδος πολυ σωστα εχει προβλεψει να βαλει ηχοφραγματα στις ακρες για να μην ενοχλουνται πολυ οι περιοικοι, οι σταθμοι του Προαστιακου ειναι ανυπερασπιστοι στην τρομερη φασαρια των αυτοκινητων που τρεχουν με 100km/h. Επιπλεον, οι σταθμοι βρισκονται εν γενει κατω απο γεφυρες, με αποτελεσμα ο θορυβος να κανει και αντιλαλο. Τοσο τρομερα πανεξυπνο θα ηταν να βαζανε ηχοφραχτες και απο τη μεσα μερια, προς τη νησιδα για να προστατευονται οι σταθμοι?

Με τις κατα μεσο ορο δεκαπενταλεπτες (και βαλε) αναμονες μεσα στην τρομερη φασαρια της Αττικης Οδου που πολλαπλασιαζεται κιολας απο τον αντιλαλο κατω απο τις γεφυρες, καταληγουμε πολυ απλα οι σταθμοι του Προαστιακου να ειναι τα πιο ανυποφορα μερη στην Αθηνα!

Και τελευταιο. Καποτε ετοιμαζαν τον κεντρικο σιδηροδρομικο σταθμο της Αθηνας, οπου θα ηταν και το κεντρο του Προαστιακου και το ονομα του ηταν “Σιδηροδρομικο Κεντρο Αχαρνων”. Τωρα, αν δει κανεις τους χαρτες τους, το ΣΚΑ εχει εξαφανιστει και εχει απο το πουθενα εμφανιστει μια “Μεταμορφωση”. Τι διαολο? Ντρεπονται για το Μενιδι στο ονομα και αποφασισαν να το αλλαξουν σε κατι πιο Βουπου και κυριλε?

Προαστιακος (ξανα)

5 thoughts on “Προαστιακος (ξανα)

  1. masxalitsa says:

    pwpw pesta re aderfe den mporw allo…
    auto to savvatokiriako efaga sti mapa ton proastiako,…
    piga vrilisia to prwi tou savvatou, se paidotopo(ti allo?)eixa ena triwro kai eixa 3ana to apogeuma allo ena triwro.
    eipa kai egw san anthrwpos na paw spitaki mou na faw katitis,
    lew ok, se misi wra tha eimai spiti,,,alla oxi! exasa ton proastiako, kai ton perimena mia wra, kai afou ftanw anw liosia, perimena alli misi wra to gam***eno B12.
    loipon eftasa spiti,. efaga kai efiga mesa se misi wra, giati den ithela na 3anaxasw ton proastiako afou pernaei kathe mia wra,,,,

    eilikrina eniwtha oti ithela na exw kati, ena ama3i, ena mixanaki, ena podilato , ena patini vre aderfe! stin teliki rodes katw apo ta podia mou!

    den mporw allo na perimenw tis sigkoinwnies kai na trww ta niata mou stis theseis tou lewforeiou, kai twn siemens….(kataramena deseroooooo)

    Like

  2. anastasios says:

    Πεστα ρε συναδελφε κ συντοπιτη.. Κοντα στη Μαγουλα μενω και στην αρχη της χρονιας ηταν πολυ βολικος indeed (δλδ σε μια ωρα ημουν Ν.Κτ.). Μετα τη μλκια με τα νεα δρομολογια αντε ξανα στα λεωφορεια. Κ υποτιθεται οτι η λογικη του προαστιακου ηταν να ενωσει Δυτικη Αττικη με Ανατολικη και κεντρο. Αλλα τι να περιμενεις, φαντασου λιγο τα προβληματα που αντιμετωπιζουμε ως περιοχη( ΧΥΤΑ, διυληστηρια, χαλυβουργικες κλπ κλπ) κ πες μου σε ποια σειρα βαζεις τον προαστιακο.. Απο κει και μονο φαντασου.

    Like

  3. Anonymous says:

    Καλησπέρα.

    Πράγματι οι σταθμοί του προαστιακού είναι τα πιο θορυβώδη μέρη της Αθήνας.Το να βάλουν ηχομόνωση είναι θέμα της Αττικής οδού.
    Τα δρομολόγια είναι θέμα σχεδιασμού και το να συγκρίνεις μετρό με προαστιακό είναι σα να συγκρίνεις φορτηγά με φερράρι.
    Οι επίγειοι σιδηρόδρομοι έχουν πάντα πιο αραιά δρομολόγια με υψηλότερες ταχύτητες(μετρό:80χλμ/ώρα, προαστιακός :160χλμ/ώρα).

    Το ΣΚΑ θα είναι έτοιμο (για το κοινό, γιατί το κέντρο ελέγχου μέχρι τον Μάρτιο 2008 θα έχει μεταφερθεί
    στο ΣΚΑ) το 2010.

    Η μεταμόρφωση είναι άλλος σταθμός στον οποίο ήδη δουλεύουν.

    Η Νερατζιότισσα μοιάζει με το Άουσβιτς με όλες αυτές τις ανακοινώσεις!!!
    Επίσης τα δρομολόγια άλλαξαν λόγω ηλεκτροκίνησης (σταματαει στην Νερατζιότισσα).Μόλις ενεργοποιηθεί όλη η γραμμή τα δρομολόγια θα αλλάξουν (ξανά…).

    Thanks

    Like

  4. plagal says:

    Ανωνυμε, πού το ξεθαψες το ποστ αυτο!🙂

    Ευχαριστω για τις πληροφοριες.

    (Φαντασου ομως ε, το ΣΚΑ ηταν να ειναι ετοιμο για τους Ολυμπιακους το 2004 και το εχουνε προγραμματισει τωρα γιατ το 2010…)

    Like

  5. Anonymous says:

    Καλημέρα.

    Ε… για να το ξεθάψω όλο και κάποια σχέση θα έχω με το αντικείμενο (δεν είμαι υπάλληλος του προαστιακού πάντως).

    Με το Σκα είχαν άλλου είδους προβλήματα από το 2004 με άδειες κτλ.

    Άλλωστε από το ΣΚΑ σου γράφω…
    και ναι έχεις δίκιο να φωνάζεις για το θόρυβο και το κρύο.
    Τα διαπίστωσα και τα δύο προβλήματα από πολυ νωρίς και στο “πετσί” μου μάλιστα…

    Salut!!!

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s