Θα το κοψω ρε

Απο σημερα, Δευτερα 5 Νοεμβριου του 2007, δεν ειμαι πλεον καπνιστης. Το ποσο καιρο θα καταφερω ακομα να το λεω αυτο, θα εξαρτηθει απο το ποσο θα αντεξω. Με τη βοηθεια του πρασινου τσαγιου, των αγαπημενων μου προσωπων και των φιλων μου, ελπιζω να αντεξω οσο χρειαστει.

Αρχισα να καπνιζω στις 18 Ιουνιου του 2001, την ημερα που εδωσα και το τελευταιο μαθημα των πανελληνιων, βιολογια γενικης. Το θυμαμαι πολυ καθαρα γιατι, οπως τωρα αποφασισα πριν ενα-εναμιση μηνα να το κοψω σημερα, ετσι και τοτε ειχα αποφασισει να το ξεκινησω με το τελος των πανελληνιων. Προφανως το σκεφτομουνα σαν κατι σε φαση τελετη ενηλικιωσης. Η πλακα ειναι πως την πραγματικη τελετη ενηλικιωσης μαλλον την κανω τωρα, κοβοντας το.

φωτογραφια του rcooper, αδεια χρησης CC-by-sa-2.0

Ενα απο τα διαφορα tips που ψαρεψα αποδω κιαποκει στο ιντερνετ ειναι να βρεις κατι να απασχολησεις τον εαυτο σου οταν σου ερχεται πολυ εντονα να καπνισεις. Για την γευση και την αισθηση οτι εχω κατι στο στομα μου η βοηθεια μου θα ειναι το πρασινο τσαι. Σκοπευω να πινω πολυ περισσοτερο τσαι απο εδω και μπρος γιατι δεν μου παει η γευση του με το τσιγαρο. Το τσαι χωρις ζαχαρη, οχι για να μην παχυνω (αυτο θα γινει αν αρχισω να σαβουρωνω), αλλα γιατι παντα μου αρεσε χωρις ζαχαρη. Εκτος απο το να το πινω, σκοπευω και να μασαω τσαι (χωρις πλακα), για να αντικαθιστω την πικριλα του τσιγαρου με την πικριλα του τσαγιου. Ελπιζω μονο να μην με μαγκωσουνε τιποτα αστυνομικοι και το περασουν για τιποτα περιεργο.

Αυτα για το σωματικο κομματι του χαρμανιασματος. Για το ψυχολογικο, ξεκινησα ενα καινουριο ιστολογι, με τιτλο “Θα το κοψω ρε”. Σκεφτηκα οτι αφου εχω που εχω συνηθισει να γραφω εδω περα, γιατι να μην χρησιμοποιησω το …web 2.0 για βοηθεια στο κοψιμο του καπνισματος? Οποτε λοιπον με πιανουν τα μεγαλα χαρμανιασματα, θα ποσταρω οτι μου κατεβαινει για να ξεχνιεμαι. Οχι οπως εδω που προσεχω τι λεω, ψαχνω λιγο παραπανω τις πληροφοριες μου και τετοια. Οχι, οχι. Εκει θα γραφω για να ξεχαρμανιασω, ο,τι μου κατεβαινει, ασυστολα και ανεθρυριαστα. Προφανως και ετσι το “Θα το κοψω ρε” θα εχει εναν πιο προσωπικο τονο, οποτε ετοιμαστειτε για το “Big Brother Quit Smoking”.

Wish me luck…

Θα το κοψω ρε

7 thoughts on “Θα το κοψω ρε

  1. Gerasimos says:

    Καλή τύχη στη προσπάθειά σου Μιχάλη. Είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρεις. Γι αυτό κανόνισε μην απογοητεύσεις όσους πιστεύουν ότι μπορείς!

    Like

  2. ilektrojohn says:

    Μη μασας ρε … Ολα γινονται!!
    Αντε και αμα τα καταφερεις θα γινεις το αντικαπνιστικο μου ινδαλμα🙂

    Like

  3. masxalitsa says:

    alilegii ston megalo aderfo!

    mixali se agapaw! tha ta katafereis re , ti diaolo!!

    mporei na to kopsw kai egw,,entelws(giati idi to exw elatwsei para para poli)

    Like

  4. ttsok says:

    Δεν ξέρω αν ήσανε αθλητικός τύπος παλιά. Αν όχι, όποτε σου έρχεται επιθυμία να καπνίσεις, πήγαινε για τρέξιμο. Μετά από 3′ θα σου κοπεί η ανάσα, και θα σου φύγει η επιθυμία να καπνίσεις μαζί … Πίστεψέ με βοηθάει … Και δεν θα πάρεις και πολλά κιλά επίσης😉.

    Καλή δύναμη.

    Like

Leave a Reply

