miv, ενας ψευτο-kvim

Στα γρηγορα, μια μικρη χαζομαρουλα που εκανα σημερα και πολυ μου αρεσε:

Θελω να εχω ενα ξεχωριστο παραθυρο για το vi μου οταν γραφω κωδικα, γιατι ετσι εχω συνηθισει. Επισης παλι οταν γραφω κωδικα μου ειναι πιο ευκολο στο ματι το ασπρο φοντο, ενω το διαφανες σκουρο του τερματικου μου με τα syntax highlits μου φαινεται λατερνα και με κουραζει λιγο. Αλλα παλι μου τη σπαει που ο gvim στο KDE κανει λιγο παραπανω ωρα να φορτωσει (Gtk ντε) και αποπανω δεν κανει και σωστο maximize, γιατι μαλλον κατι παιζει με τον αριθμο γραμμων/στηλων.

Θελω τελοσπαντων εναν vim για KDE να κανω τη δουλεια μου. Υπηρχε καποτε ενας kvim ο οποιος ομως δεν φαινεται να ειναι και πολυ δημοφιλης -και σιγουρα δεν υπαρχει πακετο στο debian. Η διαδοχη κατασταση του kvim ειναι το yzis, το οποιο ομως επισης δεν υπαρχει σε πακετο στο debian και για την ωρα βαριεμαι να κατσω να το κανω compile κτλ.

Μια γρηγορη, κουικ εντ ντερτι λυση που βρηκα για να λυσω το “προβλημα” μου ηταν να ριξω μια ματια στο …manual του konsole. Και τελοσπαντων με ενα:

alias miv='konsole --noscrollbar --nomenubar --notabbar --caption miv --icon /usr/share/pixmaps/vim-16.xpm -schema vim -e vim'

μπορω να ανοιγω ενα ψευτο-kvim, που τον ονομασα “miv”, με το σωστο εικονιδιο κτλ κτλ:

Famous last words:

Τωρα που το σκεφτομαι δεν πρεπει να ειναι πολυ μεγαλη μανουρα να χτισει κανεις πανω σε αυτο εναν αληθινο kvim. Απλα θα προσεθετε μενουδακια γυρω γυρω τα οποια θα τρεχανε εντολες στον vim αποκατω, ετσι δεν ειναι?

miv, ενας ψευτο-kvim

5 thoughts on “miv, ενας ψευτο-kvim

  1. Anonymous says:

    Αχ αυτοί οι bloggers. Μπορούν να γράψουν τρεις παραγράφους για ένα one-liner😛.

    Like

  2. plagal says:

    Και φαντασου κιολας οτι βιαζομουνα. Αλλιως θα εγραφα ακομα πώς μου προεκυψε η αναγκη, πώς ενιωθα οταν εψαχνα, πώς ηταν το τοστ που ετρωγα οση ωρα διαβαζα το manual του konsole, πώς ενιωσα οταν βρηκα τη λυση και πώς τελικα θα ηταν ωραια αν ολοι μπορουσαν να νιωθουν το ιδιο. Απο εκεινο το σημειο θα μπορουσα να περασω στο γιατι δεν νιωθει καλα εν γενει ο συγχρονος ανθρωπος, στην αλλοτριωση, την μιντιοκρατια και τη δημοκρατια, τον καπιταλισμο το ασφαλιστικο, τον Μαγγινα και την υποθεση Ζαχοπουλου και παει λεγοντας…

    😛

    Like

  3. masxalitsa says:

    Tha eprepe na mporousa na kanw add eikones sta koments… tote tha evlepes. kathe post kai eikona…

    p.s. ftou kai eixa mia kali gia auto to post

    Like

  4. Φακός says:

    Αγρυπνώντας για τους δικούς μου λόγους, προσπάθησα να πάρω, έστω το ελαχιστότατο, χαμπάρι απ’ το τελευταίο σου.
    Στάθηκε αδύνατον.
    Προφανώς δεν έχω ούτε τις στοιχειώδεις προσλαμβάνουσες παραστάσεις για τέτοια κείμενα.
    Στο σχόλιό σου όμως κάτι κατάλαβα, κάτι βρήκα να πω:
    Ο άνθρωπος δεν αισθάνεται καλά μέσα σε τούτο και σε κείνο αλλα όχι και στην δημοκρατία…
    Για τον απλό λόγο ότι ΟΥΤΕ την είδε ΟΥΤΕ την άκουσε ποτέ…
    Γιατί βέβαια το σημερινό κατάπλασμα (αλλά και το αρχαίο… πέρα από τα ένδοξα ελληνοπρεπή παραμύθια) δεν έχει και πολλή σχέση με δημοκρατία.
    Θά’ ρθη ο καιρός και γι’ αυτήν… Αργότερα…

    Like

Leave a Reply

