Προχτες εγινε μια εκδηλωση στο Παντειο με θεμα την ιστορια των Τσαμηδων. Απο οσα ειπωθηκαν και απο την περιγραφη τους απο τον Λ. Αποσκιτη μπορει κανεις να συμπερανει οτι οι Τσαμηδες πρεπει να ηταν πολυ κεραταδες τυποι. Οπως οι Γερμανοι που εκεινα τα χρονια ηταν ολοι τους Ναζι (ειναι γνωστο αυτο) ετσι και ολοι οι Τσαμηδες ηταν δωσιλογοι και φιλο-Ναζι.
Γιαυτο καλα εκαναν οι μεταπολεμικες κυβερνησεις και τους τιμωρησαν αφαιρωντας την ιθαγενεια απο ολους τους (αντρες, γυναικες, παιδια, ολους λεμε) και στελνοντας τους ολους “πισω” στην Αλβανια. Αλλωστε οι μεταπολεμικες κυβερνησεις ειναι γνωστο οτι προχωρησαν σε ολοκληρωμενη αποναζιστοποιηση του Κουισλινγκ ταγματασφαλιτικου κατοχικου κρατους, τιμωρωντας ολους οσους συνεργαστηκαν με τους Ναζι με αφαιρεση ιθαγενειας (οπως τους Τσαμηδες) και τιμωντας τους αγωνιστες της Εθνικης Αντιστασης με μονιμες (και πληρωμενες απο τους Συμμαχους παρακαλω) διακοπες σε ηλιολουστα Ελληνικα νησια οπως η Μακρονησος, η Γαυδος και ο Αη Στρατης.
Για παρομοιους λογους, οι μεταπολεμικες κυβερνησεις τιμωρησαν και τους Σλαβομακεδονες που ετυχε να ζουν στο Ελληνικο κομματι της Μακεδονιας (δηλαδη ολοκληρη τη Μακεδονια αφου η Μακεδονια τελειωνει στη Γευγελη, γνωστα πραγματα), γιατι ηταν απο εκεινους που τολμησαν να αντιταχθουν στην παραπανω διαδικασια αποναζιστοποιησης μεσα απο τις ταξεις του εαμοβουλγαρικου κομμουνιστοσυμμοριτικου ΔΣΕ. Ολοι τους φυσικα, αντρες γυναικες παιδια. Και φυσικα οι Σλαβομακεδονες ειχαν την ιδια τυχη με τους δωσιλογους Τσαμηδες, αφαιρεση ιθαγενειας, απελαση κτλ κτλ.
Οι Εβραιοι της Θεσσαλονικης ευτυχως φιλοτιμηθηκαν απο μονοι τους να σφαγιαστουν στο Αουσβιτς οποτε δεν χρειαστηκε να τιμωρηθουν και αυτοι για τις προδοσιες τους (κατι εργατικα κινηματα και κατι απεργιες λιγο πριν τον πολεμο που αναγκασαν τον Μεταξα να αναλαβει κυβερνητικες ευθυνες). Οι Τουρκοι της Θρακης απο την αλλη δεν ειχαν μεχρι τωρα το καλο γουστο ειτε να μπλεχτουν σε τιποτα προδοσιες ειτε τελοσπαντων να φυγουν μονοι τους για την Τουρκια, αλλα μαλλον πρεπει να φταιει οτι οι Ελληνικες κυβερνησεις μεχρι πριν απο καμια δεκαπενταρια χρονια τους ειχαν μαντρωμενους πισω απο μια μπαρα στον Εχινο.
Περα απο την καζουρα στη Δεξια ομως, ειναι προφανες οτι το συγχρονο Ελληνικο κρατος εχει αρκετους τετοιους κρυμμενους σκελετους στη ντουλαπα του. Και ειναι επισης πασιφανες οτι στην συγχρονη εποχη της επαναστασης της πληροφοριας, αυτοι οι σκελετοι δεν μπορουν να μενουν για παντα κρυμμενοι. Μαλιστα, οσο προσπαθει το εθνικιστικο κατεστημενο να τους κραταει κρυμμενους τοσο περισσοτερο το θεμα θα μοιαζει με την παροιμια του Ελεφαντα στο Σαλονι τον οποιο ολοι βλεπουμε, και ολοι κανουμε οτι αγνοουμε.
Και βεβαια, το αλλο πασιφανες ειναι οτι σε περιοδους σαν και αυτην οπου τα Βαλκανια βρισκονται σε κατασταση αναβρασμου αυτοι οι κρυμμενοι σκελετοι ειναι επικινδυνοι. Ηδη οι φημες οτι ενα απο τα εξι αστερια της νεας σημαιας του προτεκτορατου του Κοσοβου ειναι για την Τσαμουρια εχουν φτασει μεχρι το BBC. Ειναι προφανες λοιπον, οτι οσο το Ελληνικο κρατος επιμενει οτι “δεν υπαρχει θεμα Τσαμηδων”, τοσο θα εκβιαζεται απο τους εκλεκτους Συμμαχους του στη Δυση ακριβως με τετοια ανυπαρκτα θεματα σαν αυτο των Τσαμηδων.
Το ιδιο και με τους Σλαβομακεδονες. Οσο επιμενει οτι δεν υπαρχει και δεν υπηρξε ποτε σλαβοφωνη μειονοτητα στη Βορεια Ελλαδα, τοσο θα σπιλωνεται το ονομα της Ελληνικης Δημοκρατιας απο αναφορες ΜΚΟ που μιλανε για καταπιεση μειονοτητων. Και βεβαια η αρνηση της υπαρξης σλαβοφωνων Μακεδονων στην Ελληνικη Μακεδονια ειναι κατ’ ουσια πραξη εθνικης προδοσιας αφου ειναι προσβολη στη μνημη εθνικων ηρωων οπως ο σλαβοφωνος Καπεταν Κωττας.
Φυσικα, υπαρχουν εκεινοι που θα αντιπαραβαλλουν στον σεβασμο για τις μειονοτητες τα βασανα των Ελληνων της Βορειου Ηπειρου ή της Κωνσταντινουπολης, της Ιμβρου και της Τενεδου. Τετοιου ειδους συμψηφισμοι ειναι οχι απλα ανοητοι αλλα και επικινδυνοι αφου ουσιαστικα αναγνωριζουν στις αλλες χωρες το δικαιωμα να αντιμετωπιζουν τις Ελληνικες τους μειονοτητες αναλογως του πώς αντιμετωπιζονται οι εγχωριες μειονοτητες. Και σε καθε περιπτωση, το ζητουμενο ειναι να διεκδικουμε ασυμβιβαστα τον σεβασμο των δικαιωματων για καθε ανθρωπο παντου και παντα, ειτε μιλαμε για Ελληνες της Βορειου Ηπειρου ειτε για μεταναστες απο το Πακισταν στο Αιγαλεω.
Και βεβαια υπαρχει και το αλλο θεμα, πολιτισμικης και οχι πολιτικης ταξης, οτι η αυτιστικη αρνηση του Νεοελληνικου εθνικισμου να δεχτει οτι ο Ελλαδικος χωρος δεν ηταν εθνικα ομογενης αλλα οτι εγινε ομογενης δεν ειναι τιποτα λιγοτερο απο αυτοευνουχισμος του Ελληνισμου. Αυτοευνουχισμος οχι στο επιπεδο της πολιτικης (με την εννοια που περιεγραψα παραπανω) αλλα στο επιπεδο οτι με αυτον τον τροπο ο συγχρονος Ελληνισμος εγκλωβιζεται σε μια καθαρευουσιανικη (ή αλλιως “Κοραικη”) αντιληψη του εαυτου του, αυτο-αποκλειομενος απο τον τεραστιο πολιτισμικο πλουτο των μειονοτητων του. Δεν μιλαω για πολυπολιτισμικοτητα εδω, καμια σχεση. Μιλαω για την παραδοχη του προφανους, οτι πανεμορφο τζαμι (που κανεις δεν παρατηρει οτι ειναι τζαμι…) στο Μοναστηρακι ειναι αναποσπαστο και πολυτιμοτατο κομματι του ιστορικου πολιτισμικου μας πλουτου. Αλλα αυτη ειναι μια αλλη μεγαλη κουβεντα…
Τελοσπαντων, το ζουμι ειναι οτι πρεπει καποια στιγμη να βρεθει μια κυβερνηση με το απαιτουμενο σθενος να παραδεχτει δημοσια τα λαθη και τα εγκληματα του παρελθοντος, να ζητησει δημοσια συγνωμη και να προχωρησει στην καταβολη αποζημιωσεων. Και αν δεν ειναι τωρα ο καιρος που γινεται χαμος στα Βαλκανια, ας βρουμε μια ησυχη εποχη. Γιατι πρεπει καποια στιγμη αυτοι οι σκελετοι στη ντουλαπα να κηδευτουν με αξιοπρεπεια, αλλιως θα συνεχισουν να μας στοιχειωνουν.
Leave a comment