Λιμιτς

Οχι Νιμιτς (βρωμικα μυαλα…) αλλα λιμιτς, limits, οπως λεμε ορια, σε απαντηση αυτου που με προσκαλεσε η Φωτεινη:

σας προσκαλώ να γράψετε τα διάφορα τρελά ή χαζά που θα θέλατε να κάνετε και δεν μπορείτε ή προσπαθείτε, ή πράγματα που κάνετε λάθος και γκάφες και άλλα τέτοια

Ε λοιπον:

Μπερδευω το “οριζοντια” με το “καθετα” οταν μιλαω και πολλες φορες λεω το ενα οταν θελω να πω το αλλο.

Πολλες φορες περιμενω στο κοκκινο των πεζων ακομα και αν δεν υπαρχουν αμαξια, γιατι βαριεμαι να κοιταξω.

Δεν μπορω να ξεφορτωθω παλια πραγματα (οχι ευκολα τουλαχιστον).

Δεν ξερω να παραγοντοποιω πολυωνυμα και δεν ξερω αυτο με τις ριζες του τριωνυμου, τι ειναι αθροισμα και τι γινομενο.

Δεν πιανει το χερι μου στο σκιτσο, οσο και αν εχω προσπαθησει. Γιαυτο τα κομικς μου ειναι σαν φωτοροματζα.

Το βραδυ, δεν μπορω να κοιμηθω χωρις σκεπασμα (ακομα και σε καυσωνα) και δεν μπορω να κοιμηθω με φως.

Βραχυκυκλωνω αν καποιος αμφισβητησει οτι οι προθεσεις μου ειναι ειλικρινεις (ακομα και οταν δεν ειναι😛 ).

Εχει τυχει να πω τις χειροτερες δυνατες ατακες εννοωντας κατι τελειως διαφορετικο και να χτυπαω μετα το κεφαλι μου, μολις καταλαβω τι ειπα.

Δεν εμαθα ποτε πώς να φοραω ζελε στα μαλλια και οποτε το προσπαθησα ημουν σαν να με εχει γλυψει αγελαδα.

Εχω την ταση να σαβουρωνω τον εαυτο μου στα πιο ακυρα σημεια και με τους πιο ακυρους τροπους.

Ειμαι περα για περα αμπαλος, σε τραγικο βαθμο, τυπου να εχω βγει μονος μου με το τερμα και να τη στελνω στο Θεο.

Το μπαλακι τωρα το πεταω στους thodLak, akamatos, kopelitsa, alex και, φυσικα, τη Μασχαλω.

Λιμιτς

3 thoughts on “Λιμιτς

Leave a Reply

