Το τραγουδι της ειναι μωβ

Εδω και μιση περιπου ωρα διαβαζω μονορουφι το μπλογκι της Σοφιας Κολοτουρου. Πολυς κοσμος το ανακαλυψε απο ενα αρθρο του AFMarx (suggested reading), αλλα εγω που ειμαι στην κοσμαρα μου το βρηκα σημερα απο ενα μπαζαρισμα για το διαβασμα των χειλιων.

Τελοσπαντων, το βιντεακι αποπανω ειναι ενα ποιημα της Σοφιας το οποιο μελοποιησαν οι Active Member. Σε αυτην της την αναρτηση, η Σοφια περιγραφει που ειχε παει σε μια συναυλια των Active Member στο Gagarin οπου θα ελεγαν και το τραγουδι της.

Αυτο που με συνεπηρε, ειναι η περιγραφη της για το τραγουδι της:

Αυτό που κατάλαβα από το τραγούδι μου είναι ότι ήταν μωβ, όπως και το χρώμα της σκηνής εκείνη την ώρα. Μου αρέσει το μωβ, είναι μυστήριο χρώμα κι αλλάζει συνεχώς. Μια σταλίτσα μπλε αν του ρίξεις –αν έχεις μπλε εκείνη την ώρα, δηλαδή blues, μελαγχολία στην καρδιά σου- γίνεται κι αυτό μελαγχολικό. Μα τη στιγμή που τα βλέπεις όλα ρόδινα, ρίχνεις λιγουλάκι κόκκινο στο μωβ και γίνεται ζωηρό και χαρούμενο.

Όποιος ακούσει το τραγούδι μου ελπίζω να χρησιμοποιήσει και τους δυο τρόπους, και τις δύο ψυχικές διαθέσεις. Όπως κι εγώ βλέπω τα πράγματα πότε μελαγχολικά και πότε ρόδινα. Κυρίως, μη συνδέετε την αναπηρία με τη μελαγχολία και τη δυστυχία, αυτό είναι μύθος: αγαπάμε εξίσου το ροζ στη ζωή μας, και μπορούμε να αντιληφθούμε συχνά και το la vie en rose, όπως όλοι σας.

Δεν ειναι οτι ειναι η Σοφια κουφη. Ειναι οτι εγω ειμαι τυφλος και δε βλεπω τα χρωματα της μουσικης παρα μονο αν μου τα δειξουνε.

Το τραγουδι της ειναι μωβ

2 thoughts on “Το τραγουδι της ειναι μωβ

  1. Γειά σου Μιχάλη από τα άπερ Λιόσια!
    Εντάξει, λογικά σε περνάω καμία δεκαριά χρόνια (είμαι 35) αλλά δεν χρειάζεται να μου το θυμίζεις συνέχεια (βλ. κυρία Σοφία). ;-))

    Θα χαρώ να σε βλέπω στο μπλόγκι και ευχαριστώ για την αυθόρμητη παρουσίαση!

    Like

Leave a Reply

