γουατ αι ολρεντι μισντ

Μεχρι τωρα, αν εξαιρεσω τα αγαπημενα μου προσωπα, δε μου ‘χει λειψει ο φραπες, δε μου ‘χουν λειψει τα σουβλακια, δε μου ‘χει λειψει ο ηλιος (ειμαστε τυχεροι λενε εδω γιατι εχει ηλιο αυτες τις μερες), δε μου εχουν λειψει τα ελληνικα και δεν μου εχει λειψει τελοσπαντων κατι απο εκεινα που θα περιμενα να μου λειψουν οταν πρωτομπηκα στο αεροπλανο για να ερθω εδω στην ξενιτια.  Οχι, τελικα το πρωτο χτυπημα ηρθε απο αλλου: μου λειπουν οι εφημεριδες!

Εκτος απο τα διαφορα φρι πρες, οπως το αντιστοιχο Μετροραμα και το Now (το αντιστοιχο της Athens και της Village Voice) και εκτος απο τις (πολλες ομολογουμενως) φοιτητικες εφημεριδες (οπως το Varsity και το Newspaper), στο Τοροντο, οι βασικες αξιολογες εφημεριδες ειναι η Globe and Mail, η Toronto Star και η …Sun.

Με την Sun, προφανως δεν αξιζει να ασχοληθει κανεις. Η Star νομιζω πως υποτιθεται πως ειναι περιπου στα ιδια με την Ελευθεροτυπια, δηλαδη πιο “αριστερα” στο φασμα. Αλλα δεν μου γεμισε το ματι. Μαλλον γιατι εχω συνηθισει περισσοτερο σε εφημεριδες οπου το βαρος ειναι στα αρθρα γνωμης και οχι στο αραδιασμα ειδησεων (γιαυτο εχουμε το BBC ντε). Επιπλεον, εχω συνηθισει να περιμενω και ενα σοβαρο και ενδιαφερον ενθετο περιοδικο οπως το Εψιλον  ή το Καππα. Α, και το αλλο κουλο? Αμα δεν τους βγαινει αρτιος αριθμος δισελιδων, πετανε και μια σελιδα που ειναι ενα φυλλο μπρος πισω μονο του.

Για αυτην την Κυριακη εχω εναποθεσει τις ελπιδες μου στην Globe and Mail. Υποτιθεται πως ειναι η συντηρητικη της υποθεσης, οποτε ελπιζω να βρω κατι που να θυμιζει την Καθημερινη ή τουλαχιστον την International Herald Tribune. Ιδωμεν.

Αλλα οσο και να ειχα ζοριστει με τις εφημεριδες μεχρι τωρα, δεν το ειχα καταλαβει σοβαρα. Αυτο που με εκανε να το συνειδητοποιησω πληρως, ηταν οταν ειδα στη σελιδα της Εποχουλας, τα αρθρα του φυλλου της προηγουμενης Κυριακης… Εμ, αυτο ειναι που θα μου λειψει: πολυσελιδο αφιερωμα στην Ανοιξη της Πραγας, νεα της ευρωπαικης αριστερας και αρθρακια-διαμαντακια, σαν αυτο για τον Αρη και την κουκουναρια… Ας ειναι καλα το ιντερνετ.

Αυτο που με παρηγορει παντως λιγακι ειναι που στο κοινοτικο ραδιοφωνο του πανεπιστημιου, το CIUT, εχει καθε μερα αναμεταδοση του Democracy Now!, που παρα την αμερικανιλα του, ειναι αναμφισβητητα αξιολογοτατο (ειχανε βγαλει και τον Ζιζεκ).

(στη φωτογραφια του serhio, το σι εν ταουερ -ή οπως το λεει ο Πετρος: “ο πουστης”- και το ροτζερς σεντερ. αδεια CC-by-nc-nd)

γουατ αι ολρεντι μισντ

3 thoughts on “γουατ αι ολρεντι μισντ

  1. Ksi says:

    ma kala, apo twra thes na sou leipoun ola?? entaksei, to prwto sok erxetai me tis efimerides (gia emena vale episis ka itis athlitikes efimerides vevaiws vevaiws) alla trust me, me ton kairo tha sou leipsoun kai ta ypoloipa pou les!!!!

    sou milaw ek peiras…… (gamwto…)

    Like

  2. ela re, prepei na exw xasei epeisodia!!
    Phres ptyxio k efyges kiolas?
    Kalh epityxia k kalh tyxh, do the right thing
    dhl sthn periptwsh sou
    αιεν αριστευειν κ υπειροχον εμμεναι αλλων
    as usual!!

    Like

Leave a Reply

