Η μερα που εχασα τη μπαλα

Παιζω Kbreakout (ο KDE4 κλωνος του arkanoid), και βρισκομαι στην πιστα 17 και μου εχουν μεινει ελαχιστα τουβλακια. Πεταω τη μπαλα, χτυπαω μπομπα, αρχιζουν ενα ενα τα τουβλα να ανατιναζονται, και τη στιγμη που ανατιναζεται και το τελευταιο τουβλο, μου πεφτει η μπαλα και χανω την τελευταια μου ζωη!! Αααργκ! Και συμβαινει το παρακατω κουλο (κλικ για μεγαλο):

weird

Στην εικονα, μολις εχει ξεκινησει η επομενη πιστα, αλλα επειδη εχασα την μπαλα στην προηγουμενη πιστα, η πλατφορμιτσα μου δεν εχει πανω μπαλα και μου εχουν βγει οι τιτλοι τελους. Παρεπιπτοντως εκανα και χαι σκορ.
Πώς τα φερνει η ζωη, ε?

Η μερα που εχασα τη μπαλα

6 thoughts on “Η μερα που εχασα τη μπαλα

  1. stewie-griffith says:

    Αν σ αρέσουν τα “μπαλάκια” χεχε
    Παίξε το kryptegg ή krypton egg… θα χρειαστείς dosbox μάλλον αλλά είναι με διαφορά το καλύτερο “μπαλάκι” που έχω παίξει ποτέ.

    Like

  2. nting says:

    Από περιέργεια ποια διανομή έχεις και γιατί; (ψάχνομαι με το ποια να κρατήσω και μαζεύω γνώμες…!)

    Like

  3. Kubuntu 8.10 γιατι βαριομουνα να ψαξω αν χρειαζεται να σεταρω το Debian να βλεπει ολα οσα εχει πανω το λαπτοπ.

    Like

Leave a Reply

