Πολυ μου αρεσε…

…αυτο το διαφημιστικο της Αθηνας (της πολης ντε):

Το πρωτοειδα στο Athensville. Δεν το ‘χω πολυψαξει, αλλα φαινεται οτι ειναι μερος μιας ευρυτερης διαφημιστικης καμπανιας για την Αθηνα, με σλογκαν “Breathtaking Athens“.  Εχει και φεισμπουκ και φλικρ και τουιτερ και γιουτουμπ. Νομιζω οτι παιζει να ειναι η πιο σοβαρη διαφημιστικη προσπαθεια που εχω δει εβερ και πολυ μου αρεσει που το παει και λιγο το πραμα περα απο τα παραδοσιακα κλισε του ΕΟΤ.

Δε θελω να πιασω τις αριστερογκρινιες μου, σιγουρα η Αθηνα εχει ενα σωρο προβληματα και σιγουρα αυτα μπροστα στον διαφημιστικο στοχο να μαζεψουμε τουριστες χωνονται κατω απο το χαλι. Αλλα μου αρεσει που η Αθηνα δεν προβαλλεται μονο σαν Ακροπολη-Ακροπολη-Ακροπολη-αντε-και-λιγο-θαλασσα, αλλα σαν ζωντανη πολη, που αξιζει ολοκληρη να την επισκεφτεις. Αν η αισθητικη λεει κατι για την πολιτικη τους, θα διακινδυνευσω ενα “ρε μπας κιαλλαξανε μυαλα οι γραφειοκρατες?” και βλεπουμε.

Μου ‘χει λειψει ρε η παλιοπουτ#@%$@ η Αθηνα!!🙂

Πολυ μου αρεσε…

2 thoughts on “Πολυ μου αρεσε…

  1. Α ρε Plagal… Σου έχει λείψει η Αθήνα και εκθειάζεις ακόμα και τα μετριότατα κλιπάκια της…
    Το βίντεο είναι (πάλι) μόνο η Ακρόπολη και η θάλασσα.. άντε και λίγο Εθνικός κήπος. Τα υπόλοιπα είναι κάποια φλουταρισμένα γενικα πλανάκια..
    Νομίζω, ακόμα και ο σκηνοθέτης σε μια κρίση αυτοσαρκασμού μας έβαλε κεντρικό ήρωα μια ΦΟΥΣΚΑ!!
    Αν και νομίζω πως το “δυνατό” σημείο του τρέιλερ, ήταν το τέλος. Δεν ξέρω…
    Έχεις δείξει σε κανένα ΜΗ-Έλληνα αυτό το τρομαχτικό γενικό πλάνο της τσιμεντούπολης και να μην τρομάξει;
    Καλά κουράγια εκεί στην ξενιτιά!!!!

    Like

    1. Χμ το ειδε μια Ιρανη στο φεισμπουκ και λεει “α σου λειπει η Ελλαδα, ε, και μενα μου λειπει το Ιραν”. Που παναπει οτι αυτο με την τσιμεντουπολη πρεπει να’σαι απο κει για να σου λειπε!!🙂

      Like

Leave a Reply

