Αυτα ειναι.

Η γιαγια μου (ή η προγιαγια, δεν θυμαμαι, η μανα μου μου το ‘πε καποτε) ελεγε “οι κομμουνιστες, καλοι ανθρωποι. Αλλα αυτοι οι παλιοκουκουεδες…”. Ε λοιπον, χτες στην πορεια της Πρωτομαγιας γνωρισα τον κυριο Κώστα. Μεγαλος, καμια εξηνταπενταρια και βαλε. Κραταγε γερος ανθρωπος το πανο του Κομμουνιστικου Κομματος Καναδα και προσεξε εκει που παιζαμε σαμπα οτι φοραγα κονκαρδα ΣΥΡΙΖΑ. Με βουτηξε απο το χερι και με εβαλε να του δωσω το τηλεφωνο μου. Μου ειπε οτι ειναι με το OCAP οποτε δε φοβηθηκα καθολου να του το γραψω στην ατζεντα.

Σημερα μιλησαμε στο τηλεφωνο. Κομμουνιστης, παλιος μεταναστης στον Καναδα. Το τι ιστοριες μου ειπε μεσα σε 15′ δεν περιγραφεται. Τι για τους ινδιανους στην Αλμπερτα που τον ρωταγαν απορημενοι “γιατι με σεβεσαι?”, τι για τους πολιτικαντηδες απο την Ελλαδα στην κοινοτητα, τι για τους Αμερικανους που τον φοβοντουσταν επειδη ειναι “κομμουνι” και μετα τον αγκαλιαζανε, τι για το νυχτερινο στον Πειραια, τι να πρωτογραψω. “Ορμήνιες” που λεει και ο φιλος μου ο Δημητρης. Αυτο που λεμε “παλιος κομμουνιστης”, απο τους ηρωικους, δε ριαλ θινγκ, κουκουές  που κατεβηκε Ελλαδα και μετα τον Περισσο πηγε και απο την Κουμουνδουρου να βρει το Γλεζο.

Κανονισαμε σε καμια βδομαδα θα τον παρω τηλεφωνο να παμε για καμια μπυρα, να τα πουμε και απο κοντα, να με γραψει και στην Δημοκρατικη Ενωση ή πώς την λενε τελοσπαντων. Θα παω, θελω να ξανακουσω ανθρωπο να λεει τη λεξη “προοδευτικος” και να την εννοει τοσο αυθεντικα και με τοσο νοημα.

Αυτα ειναι.

One thought on “Αυτα ειναι.

  1. Ο Λύκος της Στέππας says:

    Άλλο ήθος οι παλιοί. Θυμάμαι το φίλο μου τον Π., που πολλά χρόνια πριν όταν από τον ένα χώρο έβριζαν κάποιους από έναν άλλον, έλεγε ‘μη βρίζετε ρε, είναι σύντροφοί μας’. Και το εννοούσε, όπως λες.

    Like

Leave a Reply

