Αιμ δε μπος

Εδω και μιαμιση βδομαδα ειμαι και γω αφεντικο. Για την ακριβεια εποπτης, αφου ουλτιματλι αφεντικο του καινουριου μας intern ειναι η δικια μου αφεντικινα. Σαν κομπλεξοαισθηματιας αριστερος το φοβομουνα πολυ. Θυμομουνα ενα διστιχο που δεν εχω ιδεα απο που προερχεται:

Το αριστερο μου αφεντικο πατινι μ’ εχει κανει
κι ολο μου λεει οτι φταινε οι Αμερικανοι.

Αλλα νταξει, νομιζω οτι προς το παρον τουλαχιστον τα καταφερνω. Φαινεται βεβαια οτι ειμαστε και καλος συνδιασμος με τον intern και οτι ειναι και δουλευταρας απο μονος του (δεν ξερω μονο μηπως ειναι θεμα ψαρωματος, θα δειξει).

Στο μεταξυ, αυτος ερχεται πρωι πρωι να κανει ωραριο 9-5. Εγω που ειμαι ρεμαλι σκαω μυτη στο εργαστηριο κατα τις 11-11.30. (Και μαλιστα εξαιτιας του, για το πρωινο μιτινγκ. Πριν ερχομουνα κατα τις 1-2, μεταπτυχιακος ανθρωπος. Οπως ειπε και ο Κωστας οταν του τα περιεγραψα, μου κανει ταξικο πολεμο.) Καθε μερα λοιπον που φτανω, τον ρωταω “Τομπι τι ωρα ηρθες σημερα?” και τον διωχνω στις 8 ωρες ακριβως. Λεω τον διωχνω γιατι συνηθως αυτος θελει να κατσει παραπανω, και γω του τα χωνω σηκω φυγε, μη δουλευεις τσαμπα, πηγαινε ξεκουρασου και τετοια.🙂 Μ’ εχει παρει απο φοβο ο ανθρωπος.

Να, πριν λιγο (ειναι 5 και 5 τωρα που γραφω), σηκωνομαι να παω να βαλω καφε. Ητανε 5 παρα 10 και τον ειχα ξεχασει τελειως. Με το που με βλεπει να σηκωνομαι μου λεει αμεσως “μην ανησυχεις, μην ανησυχεις, εννιαμιση ηρθα σημερα”!! Φοβος και τρομος!!

Αιμ δε μπος

6 thoughts on “Αιμ δε μπος

  1. “Με το που με βλεπει να σηκωνομαι μου λεει αμεσως “μην ανησυχεις, μην ανησυχεις, εννιαμιση ηρθα σημερα”!! Φοβος και τρομος!!”
    lol!!!!

    Like

  2. τσκ τσκ τσκ…με τον ένα ή τον άλλο τρόπο πάντως, τον έχεις τρομοκρατήσει!!!! Άρα μια χαρά αφεντικό είσαι σύντροφε, άστο!😆😆😆

    υ.γ. μέσα σύντροφε, να το κάνουμε τσίπουρα; ή ούζα;

    Like

  3. Nikoletta says:

    m’aresei polu pou se xerw😀

    den mou les, to vpn tou to exeis kopsei? i mipws mpainei apo to spiti tou remote desktop?

    ax, i neolaia!

    Like

    1. Χμμμ, δε το σκεφτηκα το VPN. Αλλα παλι, ποιο VPN, μια χαρα μπορει να κανει chekout το svn απο το σπιτι του. Να αρχισω να τσεκαρω logs? Αλλα νταξ, αμα το αποκτησει μερακι ο ανθρωπος δεν θα του γινουμε και buzzkill.

      υγ. χιχιχι

      Like

Leave a Reply

