Ηλιθια αστεια

Διαβαζοντας την συνεντευξη της Μινας Ορφανου στην Ελευθεροτυπια, οταν επεσα σε αυτο το σημειο, δαγκωθηκα:

Η εφηβεία σας ήταν πιο δύσκολη;

«Στο Γυμνάσιο τ’ αγόρια άρχισαν να αισθάνονται κάτι διαφορετικό επάνω μου και να σχολιάζουν. Με πονέσανε πολύ. Αλλά αυτά είναι παρελθόν. Οταν κατέβηκα στο νησί πρόσφατα, με αυτή την εμφάνιση, με παρακαλούσαν να πιούμε καφέ. Τώρα που είμαι γνωστή θέλουν να είμαι φίλη τους αλλά δεν γίνεται. Δεν μπορεί κάποιος που κράζει ένα άτομο και το προσβάλλει να το αποκαλεί ξαφνικά φίλη επειδή έγινε γνωστό. Αντί για φίλους τους θεωρώ φίδια».

Είστε ακόμα θυμωμένη; Δεν τους συγχωρείτε; Τα παιδιά είναι συνήθως σκληρά σε αυτή την ηλικία.

«Δεν τα δικαιολογώ, γιατί κι εγώ παιδί ήμουνα και δεν την είχα αυτή τη συμπεριφορά. Και τα αδέρφια μου μικρά παιδιά ήταν και αυτή την προσωπικότητα δεν την είχαν. Μ’ έχουν πληγώσει πάρα πολύ. Με είχαν αναγκάσει να μην μπορώ να βγω έξω από το σπίτι μου. Φοβόμουν να κυκλοφορήσω με τη μαμά μου για να μη με κράξουν μπροστά της. Αν ήμουν μόνη, ας με κράζανε. Με τη μητέρα μου όμως δεν το άντεχα, ήθελα ν’ ανοίξει η γη να με καταπιεί. Τότε είχαν περάσει πολλές κακές σκέψεις από το μυαλό μου. Αν είχα τη δύναμη, θα τους έκανα όλους μαύρους στο ξύλο».

Ειλικρινα, δεν θυμαμαι βεβαια να ειχαμε καμια παρομοια περιπτωση παιδιου στο γυμνασιο και το λυκειο. Αλλα παλι απο παλια δυσκολα πιανω στον αερα κατι που δεν ειναι προφανες ή που δεν επικοινωνειται και λεκτικα.  Και γενικα, σαν σπασικλας και φυτουκλας ημουν περισσοτερο ο αποδεκτης παρα ο αυτουργος της εφηβικης σκληροτητας.

Αλλα τρεμω στην ιδεα οτι μπορει να εχω και γω πληγωσει ετσι ανθρωπους, πανω στην καφριλα της στιγμης, σε κανα ηλιθιο αστειο. Αν το εκανα ποτε, απο τα βαθη της καρδιας μου, συγνωμη.

(ΥΓ. Μπραδερ, το νου σου, μη γελας με ηλιθια αστεια και safeguard those who are helpless!)

Ηλιθια αστεια

Leave a Reply

