Ποια οργανωση?

Εχω την εντυπωση οτι η σκονη δεν εχει κατσει ακομα και δεν ειμαστε σε θεση να βγαλουμε σαφη πολιτικα συμπερασματα. Γενικα γυρω γυρω που βλεπω και διαβαζω, η εντυπωση μου ειναι οτι η συζητηση ειναι ακομα στο επιπεδο της παραπολιτικης και της μεταπολιτικης, και αυτο με χαλαει.

Αλλα απο την αλλη, σορι κιολας αλλα αυτο ηταν το προβλημα μου με το πώς πολιτευοταν η ΑΠ μεσα στον ΣΥΡΙΖΑ (γιατι ηθελε δεν ηθελε ηταν μεσα στο ΣΥΡΙΖΑ): σπανια μιλουσαν με πολιτικους ορους, για συγκεκριμενα πολιτικα ζητηματα, ενω συνηθως αναλισκονταν σε παραπολιτικη και μεταπολιτικη (και με εναν passive aggressive τροπο κιολας). Αν θα ειναι ο Κουβελης βουλευτης, και τι λεει το καταστατικο, και αν θα ειναι εκπροσωπος, και ποιοι ειναι οι του 0.1% να μιλανε και τετοιες απολιτικες αηδιες. Οχι οτι οι υπολοιποι του ΣΥΝ ή και του ΣΥΡΙΖΑ ακομα δεν ηταν ενοχοι αυτουνου του πραγματος, αλλα τουλαχιστον ενιοτε μιλουσαν και πολιτικα, ασχολιοντουσταν με πραγματικα ζητηματα, ενω απο την ΑΠ αυτο που μου εμενε εμενα ηταν ενα τιποτα, μια γκρινια και ενας σεχταρισμος.

Ειδικα για το τελευταιο, περιμενω ειλικρινα να δω τι θα λεει αυτος ο καινουριος φορεας της Ανανεωτικης Αριστερας. Τι θα εχουν να πουν για τα πραγματικα ζητηματα τωρα που φυγανε απο τον κακο ΣΥΡΙΖΑ και δεν θα εχουν να ασχολουνται με το να καταγγελλουν ποσο ξερωγω evil ειναι οι νεομαοτροτσκοσταλινικοι (οτιναναι ο χαρακτηρισμος, αλλα τον εχω δει κιαυτον). Με τι θα ασχολειται η ΑΠ αν δεν εχει να καταγγειλει οτι την φιμωνουν και με το ποσο χανεται ο ανανεωτικος χαρακτηρας και ο αριστερος ευρωπαισμος και αλλα τετοια θεσφατα, τα οποια στην τελικη οσο δεν μεταφραζονταν σε πολιτικο λογο για συγκεκριμενα ζητηματα εμεναν αδειες, απολιτικες αερολογιες.

Τελοσπαντω, φυγανε οι ανθρωποι, οτι λογους και να’χανε και οποιος καταλαβε και αερα στα πανια τους (καλος ανθρωπος ητανε και πηγε ισαπερα και αφησε και το καπελο του). Ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι στεναζε η ανανεωτικη κουλτουρα απο τους αριστεριστες, αλλα με την καραμπαμ-μπαμ νεοφιλελευθερη Ντορα κατι γινεται. Αυτο εννοουσαν οταν ελεγαν για διακριτη παρουσια? Αντε με το καλο και με τη Δραση, σαν τον Γουσετη. Τι να πω, κριμα για το βουλευτη της περιφερειας μου, τον Λεβεντη (οχι οτι τονε ψηφησα, αλλα λεμε τωρα). Μακαρι οποτε ξαναχρειαστει να βρεθουμε στο δρομο, σε κοινες δρασεις, να μην χρειαστει να ντραπουμε που καποτε τους λεγαμε συντροφους.

Εγω κραταω αυτο που πηρα τοσο καιρο προσπαθωντας να καταλαβω τι ειναι τελοσπαντων αυτη η ανανεωτικη κουλτουρα και ο αριστερος ευρωπαισμος, που διαβασα και λιγο Ελεφαντη και λιγο Παπαγιαννακη on the side, που μορφωθηκα λιγο παραπανω. Που εκτιμησα το ιδανικο τους για ηρεμο πολιτικο διαλογο, για αξιοπρεπη διαφωνια και ολα αυτα τα ωραια που δεν εβλεπα στην πραξη τους. Αυτα κραταω εγω, αυτα κερδισα εγω που εφτασα στο χωρο του ΣΥΡΙΖΑ ξωφαλτσα, απο το φοιτητικο κινημα, χωρις τριβη με κομματικες νεολαιες και ρηγες φεραιους και τετοια.

Απο κει και περα, τωρα μειναμε και μεταξυ μας στο ΣΥΡΙΖΑ. Καιρος λοιπον να σοβαρευτουμε και μεις, γιατι πολυ πανηγυρι (με την κακη εννοια) εχουμε καταντησει. Για αρχη: μπορει κανεις να μου εξηγησει ποιες ειναι οι πολιτικες διαφορες του Αλαβανου απο τον Τσιπρα? Γιατι εγω ακομα δεν εχω καταλαβει…

Ντισκλειμερ: ειμαι μελος του Κοκκινου, συνιστωσας του ΣΥΡΙΖΑ. Χαουεβερ, τα παραπανω ειναι προσωπικες αποψεις,  οχι κατεβασμα γραμμης.

Ποια οργανωση?

Leave a Reply

