Για τις μουσικαρες

1.

Τωρα τελευταια εχω καταντησει αηδια με τους Muse. Τις προαλλες παρηγγειλα μεχρι και οφισιαλ μπλουζακια απο το online store τους, πραμα που δεν εχω ξανακανει ποτε εβερ. Το σαββατοκυριακο θα την ψαξω μπας και ειναι φηζιμπλ/ρηζοναμπλ/αφορνταμπλ να πεταχτω τον Οκτωβρη μεχρι το Κεμπεκ Σιτι που εχουνε μια απο τις τελευταιες τους συναυλιες του Resistance Tour.

Μεταξυ αλλων, το ενδιαφερον της υποθεσης ειναι οτι τελικα αποδεικνυεται πως ενα σωρο φιλοι και γνωστοι γουσταρουν Muse, ακομα και ανθρωποι με τους οποιους παντα ειχαμε διαφορετικα γουστα. Με αλλα λογια, ο μικρος Μιχαλης ανακαλυπτει τη χαρα του μεινστριμ.

Και νταξει, εγω παντα αλτερνατιβουτσικος και τρεχαγυρευουτσικος ημουνα, και τωρα με πιανω να καραγουσταρω ακομπλεξαριστα τις βιντεαρες απο την επικη συναυλια τους στο Wembley (απο την οποια βγηκε το HAARP). Γηπεδοαρενα κατασταση, απο αυτες που παντα ημουνα σε φαση meh (κατι συναυλιες U2, κατι Rolling Stones και τετοια), αλλα προσπαθω να κρυφτω και η χαρα δε με αφηνει.

2.

Ανακαλυπτω μαλιστα οτι νιωθω παρομοια και για αλλες τετοιες υπερ-μπαντες. Τους REM για παραδειγμα. (Ναι ρε, τους REM). Ερωτηση προς παλαιοτερους: με την ηλικια ερχεται?

Οι U2 οχι ακομα αχωνευτοι μου ειναι.

3.

Οχι βεβαια οτι ξεχασαμε τις αγαπημενες μας μικρομεσαιες μπαντες. Αληθεια, οι Beirut ποτε θα βγαλουνε καινουριο δισκο? (To March of the Zapotec σας αρεσε? Καλουλι ηταν, καινουριο, αλλα αυτο το OMFG WOW factor των πρωτων δυο δισκων ελειπε…)

Η και τις απερ μιντλ κλας, τυπου BRMC, οι οποιοι μου αποδεικνυονται πολυ μεγαλυτερο κολλημα απο οτι περιμενα.

4.

Δεν καταλαβαινω γιατι οι εναπομειναντες των Διαφανων Κρινων εχουνε μιζεριασει ετσι. Οκει μας εφυγε ο Ανεστοπουλος για να ακολουθησει σολο καριερα (μαθαινω οτι ασχολειται με το ντιντζειλικι σε μαγαζια, αερα στα πανια του το παιδι). Δε θα πεθανουμε κιολας. Αλλωστε ο “Γυρος της Μερας σε 80 Κοσμους” (χαλαρα ο καλυτερος Ελληνικος δισκος της δεκαετιας, μην πω της εικοσαετιας και βαλε) μας λεει οτι τα Διαφανα Κρινα δεν εχουν αναγκη τραγουδιστη.

Joy Division – Ian Curtis = New Order.

Διαφανα Κρινα – Θανος Ανεστοπουλος = ???

Αντε ρε παιδια μην το ζοριζετε, σας αγαπαμε λεμε.

5.

Μεγαλωσα. Το καταλαβα οταν συνειδητοποιησα οτι μπορω να ακουω Χαρουλα Αλεξιου και να μ’αρεσει. Το οτι ξενιτευτηκα απο την αλλη το καταλαβαινω απο το οτι μπορω να ακουω Μητροπανο και Πασχαλιδη και να μ’αρεσει.

6.

Ποια ειναι αυτη η Μονικα τελοσπαντων?

Για τις μουσικαρες

5 thoughts on “Για τις μουσικαρες

  1. Your first sentence machine translates as “Lately I have become disgusted with the Muse”. So in Greek one becomes “disgusted” when one is obsessed or really interested in something?

    Like

    1. Hahahaha, no no, the machine translation is confused because of slang which says something along the lines of “I’ve become obsessed to a disgusting degree”, i.e. too much, or something.

      Like

  2. 1. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό το mainstream. Άλλωστε, για να γίνει κάτι mainstream κάποια στοιχειώδη έστω ποιότητα την έχει, λέω εγώ τώρα! Σιγά μην έχω και ενοχές.
    2. Και αναρωτηθηκα, μόλις είπες για Beirut, αν θα ασχοληθείς και με την Μόνικα. Και με επιβεβαίωσες. Τι εννοείς “ποια είναι αυτή η Μόνικα;”
    3.Αν αρχίσεις να σιγοτραγουδάς και Καζαντζίδη (στο σταθμό του Μονάχου), μάλλον ήρθε η ώρα να επιστρέψεις

    Like

    1. 1. Καλα, για την ποιοτητα του μεινστριμ μην κοβεις και χερι. Αλλα παλι δε λεω οτι ειναι “κακο” το μεινστριμ, λεω οτι τωρα ξεβγηκα.
      2. Εννοω οτι οντως δεν ξερω ποια ειναι η Μονικα. Κατι ελαχιστα εχω ακουσει και ολα διθυραμβικα. Ειναι που εμφανιστηκε οσο ελειπα. Η συνδεση με Beirut πώς προκυπτει?
      3.🙂

      Like

  3. 1. Δε κόβω το χέρι μου, απλά λέω…😛
    2. H Μόνικα λοιπόν είναι μια τύπισσα που έγραφε μόνη της μουσική και στίχους και ανέβαζε τα τραγούδια της στο mySpace. Εκεί την ανακάλυψαν κάτι τύποι που ήταν Dj και έκαναν και κάτι ψιλομανατζεριλίκια και την προώθησαν για CD. Και έγινε ΜΠΑΜ!!!! Καλή είναι, ο πρώτος της δίσκος μου άρεσε πολύ, αλλά δεν είναι για να τρελαίνεσαι κιολας…Και η σύνδεση με Beirut προκύπτει από το ότι εγώ τους έχω μαζί στο ίδιο CD να εναλλάσονται γιατί νιώθω πως ταιριάζουν. Και θα μπορούσα να έχω και Lolek αλλά συνεχίζω να λειτουργω σαν να έχω κασέτα όπου στην κάθε πλευρά έχω ένα καλλιτέχνη-συγκρότημα!😉
    3. Μη το γελάς…το ένιωσα εγώ!

    Like

Leave a Reply

