Wait and Bleed

(Στη θεση πολυ πολυ πιο θυμωμενου ποστ, που ανεβασα και κατεβασα αμεσως γιατι δε θελω να βρισω καλους φιλους και ανθρωπους που -κατα τα αλλα- σεβομαι.)

(Αν εγω αποδω περα νιωθω τετοια οργη και μισος, μαλακες σας φοβαμαι. Αλλα παλι παιζει να βραζετε σαν το βατραχο που δεν το καταλαβαινει.)

Wait and Bleed

6 thoughts on “Wait and Bleed

  1. Κρίμα που το κατέβασες. Θα μπορούσαμε να συζητήσουμε ποιος σου γαμάει τη χώρα, το μέλλον, τους φίλους, την οικογένεια, και ποιοι είναι οι μπούληδες. (Google reader does not lie!)

    Like

    1. Εμ, δεν τον σκεφτηκα τον καργιολη το ριντερ.

      Ποιοι? Απαντησις: Τα ελληνοξαδερφια αυτωνων που γαμαν και τον ωραιο μου Καναδα.

      Απο διεθνισμο/αντιιμπεριαλισμο πώς τα παει ο Ματσαγγανης?

      Like

      1. Βαθειά ταξική ανάλυση ρε Πλαγκάλ! Τις ίδιες ταξικές συγκρούσεις με τον Καναδά έχει η Ελλάδα; Τον ίδιο ρόλο παίζουν τα συνδικάτα του δημοσίου, τις ίδιες ανισότητες έχει το συνταξιοδοτικό, την ίδια ανικανότητα οι ελεγκτικές υπηρεσίες;

        Την Ελλάδα τη γαμάνε πρωτίστως οι έλληνες πολιτικοί που αρνούνται να καταδείξουν και να αντιμετωπίσουν τις ανισότητες και τις δυσλειτουργίες με μεταρρυθμίσεις. Από το Σαμαρά και τον Βενιζέλο μέχρι τον Τσίπρα, τον Κουβέλη και την Παπαρήγα. Σίγουρα όχι ο Παπαδήμος, του οποίου η παρουσία είναι ό,τι καλύτερο μπορούσαμε να ευχηθούμε υπό τις δεδομένες συνθήκες, και ειδικά εν μέσω των διαπραγματεύσεων για το PSI.

        Τα όσα έγραψες για την αστυνομία και τη δημοκρατική νομιμοποίηση δεν τα σχολιάζω, διότι θα μπούμε σε θεωρητική συζήτηση περί κοινοβουλευτισμού. Πώς μπορείς όμως να οργίζεσαι περισσότερο για τον (συνήθη) ρόλο της αστυνομίας, και όχι για τις συμμορίες που κατέκαψαν το — ήδη ερημωμένο — κέντρο; Ή μήπως είσαι και συ οπαδός της θεωρίας της προβοκάτσιας;

        Like

        1. Εκανα εγω “βαθεια ταξικη αναλυση” και δεν το καταλαβα? Δεν ειμαι για βαθειες αναλυσεις τωρα, ειμαι θυμωμενος. Αλλα τον ιδιο σουσουδισμο που βλεπω στους τεχνοκρατες στην Ελλαδα βλεπω και στα γραβατωμενα καθικια στον Καναδα και στις ΗΠΑ. Ιδια “ευθιξια” με παρομοια χερια βουτημενα στο αιμα και τα δακρυα. Για ταξικη αναλυση, στην ΚΟΜΕΠ, τι να σου πω?

          Οι Ελληνες πολιτικοι για ποιους δουλευουνε? Ο προυπολογισμος θα ειχε πρωτογενες πλεονασμα αν ειχαν ξεκινησει τις περικοπες απο τα συμφεροντα των αφεντικων τους στις βιομηχανιες οπλων? Ακομα παραπανω, η Μερκελ και ο Σαρκοζι για ποιους δουλευουνε? Η Γουωλ Στριτ, το Σιτι και η Μπει Στριτ τι ρολο βαραει? Η Κινα? Θα μου πεις “εδω για την Ελλαδα πες μου”. Ε, πεταω εγω την μπαλα στις εξεδρες ή εσυ χανεις το δασος? Τις εχουμε κανει τις κουβεντες ρε Πολυβωτη και ακρη δε βρηκαμε. Θα με πεις ουτοπικο και θα σου πω οτι ουτοπικο ειναι να μη βλεπεις οτι του βασιλια του φαινεται το τσουτσουνι.

          Αλλα δε μου λες, το να “αντιμετωπισουμε” τις ανισοτητες ειναι αριστερη πολιτικη? Εγω νομιζα οτι θελαμε να τις “καταργησουμε”. Γιατι να τις “αντιμετωπισεις” δεν μπορεις. Δε γινεται. Δεν προβλεπεται απο το διεθνες οικονομικο συστημα. Δες τι γινεται στον κοσμο γυρω. Λεμε τους Βορειοκορεατες γελοιους και μου ονειρευεσαι μια βορειοκορεα απο την αναποδη, που θα φτιαξουμε τη γαματη σοσιαλδημοκρατια στην Ελλαδα και οι αποκατω απο το αυλακι θα πεινανε. Μα αν δεν πεινανε οι αποκατω απο το αυλακι σοσιαλδημοκρατια δεν μπορεις να εχεις. Λεμε. Που μαλιστα κιολας σε συνθηκες κρισης το αυλακι μεταφερεται απο τη Μεσογειο στο Δουναβη.

          Και οχι δεν μιλαω για προβοκατορες. Βλεπω βιντεο και μαρτυριες και μιλαω για police riot. Και βαλε και την οργη του κοσμου για τα αλλα, που τα’χουνε και μαζεμενα. Τι περιμενες ρε μαν να γινει? Να παιζουν μπαντμιντον ή κροκε? Οταν οι πληβειοι ειναι τσαντισμενοι, λιγο νταηλικοι να κανουν οι πρεφεκτοι και θα μετρησει η Ρωμη κρεμασμενους πατρικιους.

          Και παντως την “οργη” για το κατακαμμενο κεντρο την ακουω βερεσε. Οι, ποσοι θες, 50? 100? ανεργοι απο τα χτες ειναι σταγονα στον ωκεανο. Αν οι παραπλευρες απωλειες στις διαρθρωτικες αλλαγες που δεχονται οι “τεχνοκρατες” τυπου Παπαδημου ειναι εκατονταδες χιλιαδες ανεργοι, νεοφτωχοι, αστεγοι και παει λεγοντας, ε τα δεκα ντουβαρια που καηκανε, ας τα παρει και το παλιαμπελο, γραφτα στις παραπλευρες της αντιστασης στους χασαπηδες “τεχνοκρατες”, θα τους στησουμε μνημιο στο σοσιαλισμο να ξεπληρωσουμε.

          Και γιατι δηλαδη να μην πιασουμε τον κοινοβουλευτισμο? Δεν καταλαβα? “Το νομιμον ειναι και ηθικον”: με αυτο συντασσεσαι?

          Like

        2. Plagal,

          Αυτό που βλέπω είναι ότι βλέποντας το «δάσος», όπως λες, και θέλοντας όχι να «αντιμετωπίσεις» αλλά να «καταργήσεις» τις ανισότητες, επί του πρακτέου συντάσσεσαι με τη συντήρηση, με αυτούς που δε θέλουν να αλλάξει τίποτα.

          Αυτό το «δες τι γίνεται στον κόσμο γύρω» μου φαίνεται λίγο αστείο, λες και υπήρχε εποχή που ο κόσμος ήταν τέλειος ή έστω καλύτερος. Αυτό όμως δεν εμπόδισε τους Δυτικοευρωπαίους, π.χ., να φτιάξουν ένα κοινωνικό σύστημα σαφώς πιο δίκαιο, ίσο, και αποτελεσματικό από οτιδήποτε είχε υπάρξει μέχρι τότε. Σημαίνει αυτό ότι δε γαμάγανε τους Αφρικανούς για διαμάντια όσο στο εσωτερικό έκαναν σοσιαλισμό; Όχι βέβαια. Σημαίνει ότι δεν είχαν είλωτες στο εσωτερικό; Και πάλι όχι. Αλλά τι, θα τα μηδενίσουμε όλα;

          Να, μακρυγορώ, και γι’ αυτό αποφεύγω να συζητήσω και για κοινοβουλευτισμό, γιατί δε θα πάμε πουθενά.

          Ένα τελευταίο για την οργή. Η οργή οδηγεί τα καψίματα, η οργή οδηγεί και τα πογκρόμ κατά των μεταναστών. Δε βρίσκω κανένα ελαφρυντικό στην οργή. Και δεν ανέχομαι να σχετικοποιείται η πολιτιστική μου κληρονομιά και η αξία του αστικού περιβάλλοντος με το επιχείρημα των ανέργων. Διότι, στο εξωτερικό ζεις και ξέρεις, οι χώρες που έχουν ανεβασμένο επίπεδο ζωής το έχουν επειδή σέβονται το δημόσιο χώρο. Το ερημωμένο κέντρο της Αθήνας δεν απέχει πολύ απ’ το να γίνει γκέτο – ποιος θα το πληρώσει αυτό, ο Λάτσης που θα ανεβάσει τις πωλήσεις στο Mall ή οι χιλιάδες εργαζόμενοι που θα κυκλοφορούν στο καταθλιπτικό κέντρο κάθε μέρα; Πόσες δεκαετίες θα πάρει για να ξαναφτιάξουμε αυτά που κάψαμε; Και τέλος πάντων, καμία πλευρά δεν έχει το δικαίωμα να επικαλείται την ανεργία ως δικαιολογία. Διότι και οι οπαδοί της χρεοκοπίας δεν μας είπαν τι θα γίνει μετά.

          Like

  2. (reader και εδω)
    Να σημειωσω πως το video που linkαρες αδικει καταφορα τον Ron Paul. Οταν ο δημοσιογράφος τον ρωτάει “και να τον αφησουμε να πεθάνει?” ο Paul δεν μασαει τα λογια του (εκει το βιντεο κόβεται). Αντιθετα λέει “Ειμαι 40 χρονια γιατρος, πότε δεν έχω αφησει κανενα ατομο να πεθανει και ποτέ δε θα το κάνω στο μέλλον”.

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s