You’re doing it wrong

Τα σημαντικα των ημερων ειναι ο τερματισμος της απεργιας στη Χαλυβουργια, τα μετρα που ερχονται μετα το Σαββατοκυριακο και το ομολογο που ληγει 20 Αυγουστου. Αλλα μιας και παλι οι χρυσαυγιτες πετυχαν τον εκτροχιασμο του δημοσιου λογου, ας κατσουμε να πουμε για την Παπαχρηστου.

Το ενα πρωτο ειναι το προφανες: να παν στο διαολο και οι Ολυμπιακοι Αγωνες και η αρχαιοζομπι ρατσιστικη θολοκουλτουρα(*) τους. Η Παπαχρηστου προφανως και αποκλειστηκε γιατι οι νεοφασιστες δεν χωρανε στο πανηγυρακι τους. Γιατι δε χωρανε? Γιατι χαλανε την πιατσα για τους κανονικους φασιστες, τους μουμοποιημενους του κλειστου κλαμπ των Αθανατων αλλα και τους διαφορους “μικρους Αιχμαν” των εταιρικων χορηγων. Ο προεδρος της Ελληνικης Ολυμπιακης Επιτροπης λοιπον, δεν ειχε αλλη επιλογη απο το να αποκλεισει την Παπαχρηστου. Ο οποιος προεδρος της Ελληνικης Ολυμπιακης Επιτροπης ειναι ο Ισιδωρος, ο εφοπλιστης-συζυγος-Ντορας-Μπακογιαννη που λιγο καιρο πριν εβγαζε νομιμα-αρα-ηθικα γυρω στο 1 εκατομμυριο ευρω στο εξωτερικο. Δηλαδη ανθρωπος με ακεραιες ηθικες αρχες και με αφοσιωση στον Εθνος και σκατα στα μουτρα του.

Το αλλο το δευτερο ειναι λιγοτερο προφανες. Δεν ξερω αν το προσεξατε αλλα ολη η δημοσια συζητηση για τη Βουλιτσα περιστραφηκε γυρω απο τη Βουλιτσα. Το καημενο το κοριτσι που θα χασει τους Αγωνες. Ελα μωρε την καημενουλα που ενα τουιτ εκανε. Και τι τωρα νταξει που ειναι χρυσαυγοπουλα αφου κομμα κοινοβουλευτικο ειναι πια. Μεχρι και ο Τσακνης εστειλε γραμμα, κοριτσακι μου κατακαημενο εσυ και τετοια. Η κλασικη η μαλακια της Ελληνικης κοινωνιας που θεωρει τα Ελληνακια “παιδια” μεχρι να σαρανταρισουν. Η Βουλιτσα ειναι ενηλικη. Η Βουλιτσα δεν επαιξε το παιχνιδι του Ισιδωρου με τους κανονες του Ισιδωρου. Η Βουλιτσα να κατσει να λουστει τις συνεπειες.

Αλλα παει βαθυτερα απο τη μαλακια της Ελληνικης κοινωνιας να θεωρει τους παντες παιδακια. Γιατι στην πραγματικοτητα η Ελληνικη κοινωνια δεν θεωρει τους παντες παιδακια. Ο κανοντας ισχυει μονο για τα δικα της τα παιδια, τα Ελληνακια. Με αλλα λογια: σε μια συζητηση για το ρατσισμο, γιατι το κεντρο της κουβεντας ειναι τα ονειρα της Βουλιτσας? Δεν ειναι το ιδιο ακριβως με τοτε που ειχε βγαλει ο Χρυσοχοιδης να σταυρωσει τις οροθετικες πορνες στο ιντερνετ και μιλαγανε για τους καημενους τους πελατες που κολλησανε, για την ασφαλεια της Ελληνικης οικογενειας απο τις αρρωστες πουτανες??

You’re doing it wrong.

Αντι να συζηταμε για τα ολυμπιακα ονειρα της Βουλιτσας που ενα αστειακι ειπε, αν ειναι να μιλησουμε για το ρατσισμο να παμε να ρωτησουμε τους αφρικανους προσφυγες στα Πατησια να μας πουνε εκεινοι πως το πηραν το αστειακι. Να μας πουν εκεινοι πώς τους πειραξε το αστειακι. Να μας πουν εκεινοι αν ειναι υπερβολικα πολλοι και αν θεωρουν οτι η χωρα χωραει και αλλους. Να παμε να ρωτησουμε τα αφρικανακια κοριτσακια που οι μαφιες εκπορνευουν στο κεντρο της πολης. Να μας πουν εκεινα για τις αρρωστειες, για την εκμεταλλευση και για το τι εχουν να πουν για τα αστειακια.

Αλλα αυτο δεν τον συμφερει τον Ισιδωρο. Που μας παει στο τριτο και σημαντικοτερο.

Γιατι το τριτο ειναι ολη αυτη η φιλολογια περι “μετριοπαθειας” και τι ειναι ρατσισμος, τι ειναι αστειακι κτλ. Που πας και διαβαζεις στου Δουκα κουβεντα τωρα για το ρατσισμο, πλασαρισμενη ομως ως κουβεντα για τις “ρατσιστικες διακρισεις”. Σαν να ειναι το προβλημα το πραγματικο οι προκαταληψεις της καθε Βουλιτσας και του καθε Κασιδιαρη. Που και κει βλεπεις πια οτι “μετριοπαθεια” ειναι να βγαζεις μεσο ορο απο ενα πραμα που σου τραβαει το μεσο ορο ολοενα και πιο ακροδεξια.

Λοιπον, οχι “ρατσισμο” δεν λεμε μονο τις “ρατσιστικες διακρισεις”. Ρατσισμος ειναι ενα κοινωνικο, πολιτικο και οικονομικο συστημα που γενναει αυτες τις διακρισεις.  Ρατσισμος ειναι να μιλαμε για το περιστατικο με το τουιτ της Βουλιτσας και να καταληγουμε να μιλαμε για τα ονειρα της Βουλιτσας. Ρατσισμος ειναι να μιλαμε για το περιστατικο με το τουιτ της Βουλιτσας και να ειμαστε εμεις οι Ελληνεςοι (προς το παρον ακομα) Ευρωπαιοι, λευκοι, χριστιανοθρεμμενοι, μη-προσφυγες  να αποφασιζουμε αν ειναι αρκετα ρατσιστικο ή οχι, γιατι και πριν γελαγαμε με τον Κεντερη που ετρεχε μπροστα απο τους μαυρους. Οχι Προκοπη, ρατσισμος δεν ειναι οι διακρισεις, ρατσισμος ειναι ο λογοι για τους οποιους ο Ισιδωρος, ο Πανουτσος και εσυ ειστε αυτοι που αποφασιζουν τι ειναι ρατσισμος και τι οχι.

Με την righteous οργη λοιπoν χιλιων καρδιναλιων και χιλιων gender studies majors που τα χωνουν στο tumblr για male privilege σας αφηνω με την υποσημειωση:

(*) Αποφασισα να επανακτησω τη λεξη “θολοκουλτουρα” απο την ακροδεξια. Να παν να γαμηθουνε: θολοκουλτουρα ειναι ακριβως η ακροδεξια πορωση, που θολωνει τη δυνατοτητα να συνεννοουμαστε με βαση την πραγματικοτητα, γιατι εχει skullfuckαρει τα παντα στο ονομα των εθνικιστικων της μυθευματων. Θολοκουλτουρα δεν ειναι να λες οτι δεν υπηρξε κρυφο σχολειο: αυτη ειναι η peer-reviewed πραγματικοτητα. Θολοκουλτουρα ειναι να λες οτι υπηρξε κρυφο σχολειο, γιατι θολωνεις την ιστορια του τι πραγματικα εγινε με εθνικιστικες μαλακιες.

Τσαντιλα.

You’re doing it wrong

18 thoughts on “You’re doing it wrong

  1. Θα υπενθυμίσω σ’ όλους τους αγανακτισμένους έλληνες ότι εμείς οι ίδιοι θεωρούμε ρατσιστικό να αναφέρονται συλλήβδην όλοι οι έλληνες ως τεμπέληδες, χαραμοφάηδες και καταχραστές των ευρωπαϊκών επιχορηγήσεων. Και δε θ’ αναφέρω καν τα ανέκδοτα που κυκλοφορούν στην “Ευρώπη” για λόγου μας.
    Ο ρατσισμός δεν κάνει διακρίσεις. Εμείς που τόσο απλόχερα τον μοιράζουμε είμαστε οι σκουρόχρωμοι μετανάστες της Ευρώπης. Δίκαια τιμωρία ή ευκαιρία ν’ ανοίξουμε τα μάτια μας;

    Like

  2. Plagal, ένα έχω να πω, είσαι τρομερά άδικος μαζί μου. Ο λόγος για τον οποίον κάνω ανφορά στις “ρατσιστικές δικαρίσεις”, είναι γιατί αυτός είναι ο ορισμός που χρησιμοποιεί ο ΟΗΕ.

    Και όχι, Plagal, δεν αποφασίζω εγώ τι είναι ο ρατσισμός. Το αποφασίζουν οι διεθνείς συνθήκες για τα ανθρώπινα δικαιώματα, στις οποίες έχουν συμφωνήσει τόσες πολλές χώρες. Η παραβίαση αυτών ακριβώς των δικαιωμάτων είναι το ισχυρότερο επιχείρημα κατά του ρατσισμού και του φασισμού – κι όχι μια διελκιστύνδα αριστεράς – ακροδεξιάς. Ο ρατσισμός είναι έκνομος, δεν είναι απλώς “η απέναντι ιδεολογία, που δεν μας αρέσει”.

    Και μόνο που θεωρείς οτι το κείμενο μου είναι από αυτά που ωθούν “ακόμα πιο ακροδεξιά”, και μόνο που με βάζεις στο ίδιο καλάθι με τον Κούβελο και άλλους, με προσβάλεις. Και μου δείχνεις οτι δεν καταλαβαίνεις τίποτα από τα εξαιρετικά ευθεία επιχειρήματα που έγραψα.

    Like

  3. Υ.Γ. Η αναφορά στη “μετριοπάθεια” έγινε για να δώσω λινκ σε τρία άρθρα, τα οποία δεν με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο, αλλά εξετάζουν, κατά την άποψη μου, ψύχραιμα το ζήτημα. Τόσο απλά.

    Like

  4. Servitoros says:

    Ο ορισμός του EPIC FAIL στα λεξικά, η απάντηση του Π.Δ. περί ρατσισμού γίνεται με username istorikoghetto.

    Like

      1. prokopisdoukas says:

        Απλώς ήμουν συνδεδεμένος με αυτο username για να ανέβασε ένα κείμενο στο blog της Κίνησης, που είναι και αυτο στο WordPress. Είμαι σε διακοπές, δεν έχω αρκετό χρόνο στο δίκτυο και πολλές φορές γράφω απο το τηλέφωνο…

        Μερικές φορές δηλαδή η τυπολατρεία και η αντίπαθεια δεν σας αφήνει να δείτε καν την ουσία μιας κουβεντας…

        Like

    1. A certain crazed alien penguin says:

      Gentrification και τα μυαλά στα κάγκελα, κρατήστε το ιστορικό κέντρο καθαρό(=στείλτε τα ανθρώπινα σκουπίδια στην Πετρούπολη, στο Περιστέρι, στο Πέραμα και γενικά στις βρωμογειτονιές των φαιοκόκκινων φασιστοΣΥΡΙΖΑιων).
      Μπρρρρρράβο Προκόπη, θα το προκόψεις εσύ.

      Like

  5. @A certain crazed alien penguin: Προφανώς γράφετε ότι σας κατέβει. Με χαρακτηριστική έλλειψη πληροφόρησης, εμπάθεια και μπουρδολογία. Η Κίνηση Συλλόγων και Ενεργών Πολιτών για τη Διάσωση του Ιστορικού Κέντρου ζητάει εδώ και χρόνια την περίθαλψη και την υπεράσπιση των δικαιωμάτων όλων των μεταναστών/εξαρτημένων/αστέγων που έχουν στοιβαχθεί και εγκαταλειφθεί από την έλλειψη πολιτικής, στο κέντρο της Αθήνας. Και επ’ ουδενί την “αποστολή” τους σε άλλες γειτονιές..

    Like

  6. Servitoros says:

    Και επ’ ουδενί την “αποστολή” τους σε άλλες γειτονιές..
    —–
    Από την συνάντηση της Κίνησης με την Δημαρχάρα (http://istorikoghetto.wordpress.com/2012/02/20/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B4%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%BF-%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CE%B1%CE%AF%CF%89%CE%BD/):

    “μας αναλύθηκε από πλευράς Δημάρχου η πρόθεση να αποκεντρωθούν τα συσσίτια και άλλες κοινωνικές υπηρεσίες για τους απόρους και αστέγους (ώστε να μην επιβαρύνουν αποκλειστικά το ιστορικό τρίγωνο),” …. “Ο Δήμαρχος εξέφρασε την πρόθεση του να προωθήσει το αίτημα της αναβάθμισης της δημοτικής αστυνομίας, σχολιάζοντας θετικά την αποκέντρωση των μονάδων που παρέχουν μεθαδόνη,”

    Κατά ένα περίεργο τρόπο από το ποστ της Κίνησης απουσιάζει η σφοδρή αντίδραση του Π.Δ. και των υπόλοιπων μελών της Κίνησης ενάντια στις προτάσεις της Δημαρχάρας για αποκέντρωση (sic) αστέγων και χρηστών. Το μόνο σχόλιο της Κίνησης περί αστέγων ως προς την συνάντηση με την Δημαρχάρα είναι το παρακάτω ” όπως και οποιαδήποτε προσπάθεια για κινήσεις εντυπωσιασμού, σαν την απόπειρα κατάληψης του Πνευματικού Κέντρου, μας βρίσκει αντίθετους.”.

    Παρεπιπτόντος οι άστεγοι, οι μετανάστες και οι χρήστες δεν έχουν στοιβαχθεί στο κέντρο, επιλογή τους είναι να είναι στο κέντρο γιατί εξυπηρετεί τις ανάγκες τους.

    Like

  7. Δεν εχω χρονο τωρα τωρα να απαντησω, απλα θελω να φλαγκαρω οτι δεν θελω (επι ποινη τσεκουρα) να εκτροχιαστει η κουβεντα σε ganging up στον ΠΔ για το ιστορικο κεντρο κτλ. Οχι οτι δεν συμφωνω με πολλες απο τις πλευρες της κριτικης που γινεται, απλα (1) το θεμα εδω ειναι αλλο (2) κατανταει αναποδραστα (το ιναντβερτεντλι ετσι δε το μεταφραζουμε?) σε επι του προσωπικου, σε φαση απλα τυχαινει ο αθρωπος να κινειται επωνυμα και σε αλλους χωρους, δεν εχει νοημα να του κανουμε (του αθρωπου λεμε) κριτικη και στα παντα ολα του.

    ΥΓ. Αλλα παντως ρε αδερφε ΠΔ, τωρα που πιασαμε κριτικη στα παντα ολα σου, πολυ λαουντζιαρικες οι μουσικες σου (ρε αδερφε), λιγο ξεπανκεμα που και που ειναι αναγκαιο 🙂

    Like

  8. prokopisdoukas says:

    Και κατα την άποψη σας, Σερβιτορε, οι προσπάθειες για καταμερισμό του βάρους η αποκέντρωση συνιστούν “gentrification”; Τι ωραια που ταμπουρωνεστε πίσω απο πινακιδες, για να βόλεψετε τις ιδεολογικές σας αγκυλώσεις, έξω απο το χώρο και τα προβλήματα φυσικά…

    Αν κάτι έχει καταντήσει κουραστικό με την εύκολη κριτική στο Ίντερνετ είναι ότι κάνετε επίθεση σε μια απο τις πιο αντίφασιστικες

    Like

    1. prokopisdoukas says:

      Υπογραφές και κινήσεις. Και εξαντλειστε, διυλιζοντας τον κωνωπα και χάνοντας την ουσία…

      Like

    2. prokopisdoukas says:

      Και παρεμπιπτόντως, Σερβιτορε, καθόλου δεν εξυπηρετεί τις “ανάγκες” του μετανάστη η και των άλλων, να τον εκμεταλλεύονται…

      Αφού δεν τα ζείτε τα προβλήματα, αφήστε το…

      Plagal, ευχαριστω, θα το εκτιμούσα όμως να εδειχνες λιγότερη ανέξοδη τσαντιλα επι δικαίων και αδίκων, έξ αρχής…

      Like

  9. Servitoros says:

    Και επ’ ουδενί την “αποστολή” τους σε άλλες γειτονιές..

    οι προσπάθειες για καταμερισμό του βάρους η αποκέντρωση συνιστούν “gentrification”;
    —-
    Πρέπει να αποφασίσεις του τι από τα δυο πιστεύεις πριν μπορεί ο οποιοσδήποτε να σε πάρει στα σοβαρά. Όσο για τι είναι gentrification έχουν γραφτεί βιβλιοθήκες μπορείς να ξεκινήσεις από αυτά http://www.amazon.co.uk/The-New-Urban-Frontier-Gentrification/dp/041513255X http://www.amazon.co.uk/The-Gentrification-Reader-Loretta-Lees/dp/0415548403/ref=pd_sim_b_4 http://www.amazon.co.uk/Gentrification-Debates-Reader-Metropolis-Modern/dp/0415801656/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1343925931&sr=1-1 που είναι σχετικά απτά μπας και αναγνωρίσεις που ανήκει η Κίνηση. Όσο για το δεν ζώ τα προβλήματα, Κυψέλη ύψος Δροσοπούλου.

    καθόλου δεν εξυπηρετεί τις “ανάγκες” του μετανάστη η και των άλλων, να τον εκμεταλλεύονται…

    Τρικυμία στο κρανίο, οι μετανάστες πάνε στα κέντρα των πόλεων γιατί εκεί είναι τα κοινωνικά δίκτυα και υποδομές, δεν είναι καινούργιο το φαινόμενο και οι επαρχιώτες της εσωτερικής μετανάστευσης του 50 στην Ομόνοια πήγαιναν, εκτός και αν πάμε στην περίπτωση του 22 να δίνουμε πασαπόρτα μετακίνησης στους ανεπιθύμητους.

    Like

    1. prokopisdoukas says:

      Σερβιτορε, είστε άσχετος με τα ζητηματα που συζητατε. Δηλαδή είναι παράλογη η προσπάθεια του Δήμου Αθηναίων να επιμερισει τα συσσίτια σε άλλες γειτονιές, όπως ο Νέος Κόσμος, ώστε να μην ΕΡΧΟΝΤΑΙ απο τα 4 σημεία του ορίζοντα οι χιλιάδες
      άστεγοι; Και είναι λογική η αντίδραση των άλλων περιοχών, γιατι κανείς δεν θέλει να δεχτεί την παραμικρή συμμετοχή στην κοινή προσπάθεια; Και αυτή η προσπάθεια συνιστά “εκκαθάριση” η gentrification; Αφήστε καλύτερα, έχουμε όλοι πιο σημαντικά ζητήματα, για να αφιερωσουμε το χρόνο μας, αντί σε τέτοιες συζητήσεις…

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s